1402/08/29-11:42

پاسخی به اظهارات باهنر/ پشت پرده!

پاسخی به اظهارات باهنر/ پشت پرده!

دکتر احمدی نژاد هیچ برنامه ای برای انتخابات امسال ندارد و بهتر است آقای باهنر به جای گمانه زنی های دور از واقعیت، چای خود را بنوشد!

به گزارش دولت بهار، علی‌اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

محمدرضا باهنر گفته است: احمدی‌نژاد ادعا دارد که در انتخابات فعالیتی نخواهد داشت، اما ممکن است در پشت پرده لیستی را ارائه دهد.

آقای باهنر که به گفته خودش عمری را در امور انتخاباتی و حذف این و آن از مسیر انتخاب مردم گذرانده، چطور متوجه نیست که اگر کسانی دنبال ائتلاف با دکتر احمدی نژاد باشند، صرفا به اسم او در انتخابات نیاز دارند و نه به توافق پشت پرده با او!

همچنین اگر توافق مورد ادعای آقای باهنر پشت پرده بماند و علنی نشود، از نظر تبلیغاتی، چه بهره ای می تواند به همراه داشته باشد؟

سخن گفتن آقای باهنر درباره سیاست و انتخابات، آن هم در زمانی که هوا پس است، صرفا موجب انبساط خاطر مردم می شود، هرچند که بعید نیست در وانفسای اوضاع امروز ایران عزیز، برای در پرده نشین ها، نه فقط آبی و نانی، بلکه لقمه های چرب و نرمی هم به همراه داشته باشد!

ضمنا چای آقای باهنر در هنگام مصاحبه خیلی پررنگ است!

تصریح این نکته را نیز ضروری می دانم که دکتر احمدی نژاد هیچ برنامه ای برای انتخابات امسال ندارد و بهتر است آقای باهنر به جای گمانه زنی های دور از واقعیت، چای خود را بنوشد!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب