1402/10/14-00:40
احمد مسعود:

درد ملت ایران را بیشتر از هرکسی درک می‌کنیم/ کشور ما تبدیل به لانه‌ امن تروریست‌ها شده‌ است

درد ملت ایران را بیشتر از هرکسی درک می‌کنیم/ کشور ما تبدیل به لانه‌ امن تروریست‌ها شده‌ است

فرمانده «جبهه مقاومت ملی افغانستان» در پیامی با «تسلیت شهادت ده‌ها تن از شهروندان کشور دوست و برادر، ایران»، تاکید کرد که ما در کنار مردم دوست و شریف ایران در مبارزه‌ی مشترک برای رسیدن به امنیت و آرامش در برابر ایدئولوژی‌های افراطی و بیگانه از فرهنگ، دین و تمدن مشترک‌ مان می‌ایستیم.

به گزارش دولت بهار به نقل از شفقنا، احمد مسعود در پیامی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به حادثه تروریستی کرمان، نوشت: متاسفم این‌که می‌بینم امروز ملت بزرگ ایران مورد حمله‌ی تروریستی دشمنان اسلام قرار گرفته‌اند. درد و داغ ناشی از شهادت ده‌ها تن از شهروندان بی‌گناه کشور دوست و برادر ایران در پی دو انفجار توسط دشمنان انسانیت را درد خویش دانسته و عرض تسلیت دارم. برای مجروحین از بارگاه خداوند متعال شفای عاجل استدعا نموده و برای خانواده‌های قربانیان و ملت بزرگ ایران صبر و استقامت آرزو دارم.

و‌ی افزود: پدیده شوم تروریزم از سالها بدین‌سو دامن‌گیر منطقه‌ شده و همواره از مردم ما قربانی می‌گیرد. ما به عنوان مردمی که بیش از نیم‌قرن در آتش تروریزم سوخته‌ایم و متاسفانه امروز کشور ما تبدیل به لانه‌ی امن تروریست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی شده‌ است، درد امروز ملت بزرگ ایران را بیشتر از هر کس دیگری درک می‌کنیم.

احمد مسعود، خاطر نشان کرد: ما در کنار مردم دوست و شریف ایران در مبارزه‌ی مشترک برای رسیدن به امنیت و آرامش در برابر ایدئولوژی‌های افراطی و بیگانه از فرهنگ، دین و تمدن مشترک‌ مان می‌ایستیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب