1402/10/19-09:30

درویش: با برانکو مذاکرات بسیار خوبی داشتیم

درویش: با برانکو مذاکرات بسیار خوبی داشتیم

مدیرعامل پرسپولیس از مذاکرات مثبت و امیدوارکننده با برانکو خبر داد.

به گزارش دولت بهار، رضا درویش درباره وضعیت پرسپولیس پس از جدایی یحیی گفت: آقای گل محمدی بعد از بازی با مس تقاضای قطع همکاری داشت. ما ابتدا فکر کردیم مشکلاتی با باشگاه دارد یا صحبت درباره امکانات است، اما ایشان گفتند که هیچ مشکلی با باشگاه ندارد و دیگر کشش ادامه دادن را ندارد. من حتی به ایشان پیشنهاد دادم مربی معرفی کند و خودش مدیر فنی باشد اما این پیشنهاد را نیز قبول نکرد. گل محمدی گنجینیه و سرمایه باشگاه است.

وی ادامه داد: توافق نامه ای با مدیر برنامه ای ایشان نوشتیم و امضا شد و دیگر رسما همه چیز تمام شد. تمام چیزی که حق طبیعی ایشان بود در چند نوبت به ایشان پرداخت می شود. حتی من از ایشان خواستم که در جلسه معارفه مربی بعدی حضور داشته باشد، که ایشان با روی باز پذیرفت. گل محمدی عضو خانواده پرسپولیس است و هر جا باشد برایش سعادت و سربلندی آرزو می کنم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره تمرینات تیم گفت: تمرین ادامه پیدا می کند تا سرمربی جدید معرفی و انتخاب شود. گزینه های بسیار زیادی را مدنظر داشتیم که مهم ترین گزینه آقای برانکو بود. یه نماینده از طرف هیات مدیره با برانکو مذاکره کردند که جلسه بسیار خوبی هم بود. صحبت های بسیار مفید و مثمرثمری هم داشتیم. نکته جالب این بود که پیرامون مباحث مالی هیچ حرفی وجود نداشت و ایشان گفت که من قلبا پرسپولیس را دوست دارم. فقط زمانی که به عمان آمدم با خودم قرار گذاشتم که آخرین جایی باشد که خارج از اروپا کار می کنم حالا باید با خانواده ام صحبت کنم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب