1402/11/18-16:27

پخش دیدار ایران و قطر در رسانه‌ها چگونه است؟

 پخش دیدار ایران و قطر در رسانه‌ها چگونه است؟

همزمان با پخش زنده دیدار ایران ـ قطر از شبکه‌های سه و ورزش سیما، برنامه‌های «فوتبال برتر»، «جام آسیا ۲۰۲۳»، «جام آرزوها» و «این جام» زنده از تلویزیون و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شوند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایسنا، از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا دیدار ایران ـ قطر چهارشنبه (۱۸ بهمن ماه) ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود.

این دیدار که از حساس‌ترین رقابت‌های جام ملت های آسیاست و تکلیف یکی از تیم‌های فینال را مشخص می‌کند، با ویژه‌برنامه هایی در تلویزیون و رادیو و همچنین پلتفرم‌های داخلی همراه خواهد بود.

پخش برنامه «فوتبال برتر» با اجرای محمدحسین میثاقی از ساعت ۱۷ در شبکه سه سیما آغاز خواهد شد و محمدرضا احمدی برای پنجمین بار دیدار ایران از رقابت های جام ملت‌های آسیا مقابل قطر را گزارش خواهد کرد.

همچنین شبکه ورزش سیما با برنامه برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳» با اجرای جواد خیابانی و مهدی توتونچی روی آنتن می‌رود و خداداد عزیزی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان کارشناس ثابت در این برنامه حضور خواهد داشت.  

دیدار ایران ـ قطر با گزارش جواد خیابانی زنده از شبکه ورزش سیما پخش می شود.

همچنین محمد میر گزارشگر اعزامی قطر قرار است گفت‌وگو با بازیکنان تیم ملی را در آنتن شبکه ورزش داشته باشد.

ابراهیم میرزاپور ـ دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران ـ و مسعود مرادی به عنوان کارشناس داوری در برنامه امروز «جام آسیا ۲۰۲۳» حضور خواهند داشت.

همچنین برنامه «جام آرزوها» که همزمان با آغاز رقابت های جام ملت های آسیا از شبکه نسیم پخش می شد امشب با حضور سالار عقیلی روی آنتن خواهد رفت.

این برنامه مدتی است هرشب ساعت ۲۳ با اجرای پژمان بازغی از شبکه نسیم پخش می شود و تاکنون از اهالی فوتبال افرادی چون علی پروین، یحی گل محمدی، علیرضا منصوریان، علیرضا نیک بخت واحدی و ... در این برنامه به گفت و گو پرداخته اند.

انتشار برنامه «این جام» که مدتی است از شبکه نمایش خانگی آغاز شده با اجرای فیروز کریمی و مجید یاسر امشب ساعت ۲۲ از پلتفرم نماوا و روبیکا پخش می شود.

همچنین دیدار ایران ـ قطر امروز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه با گزارش اختصاصی از  پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب