1402/11/19-21:26

سرنوشت همکاری قلعه‌نویی با تیم ملی

سرنوشت همکاری قلعه‌نویی با تیم ملی

آیا سرمربی تیم ملی پس از حذف در نیمه نهایی جام ملت‌ها از این تیم جدا می‌شود؟

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس از قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۳ بر ۲ شکست خورد تا حسرتش برای حضور در فینال این تورنمنت دست کم‌ به ۵۲ سال برسد.

امیر قلعه‌نویی که پس از بازی با ژاپن، همگان را به قهرمانی در جام ملت‌ها امیدوار کرده بود، مقابل تیمی شکست خورد که همین ۱۱۳ روز قبل در تورنمنت اردن توانست با پیروزی  ۴ بر صفر مقابل آن قهرمانی را به دست آورد.

اردن، تیمی که همه تصور می‌کردند ایران می‌تواند با برتری در بازی با عنابی‌ها این حریف را هم بار دیگر شکست بدهد و ناکامی‌هایش در آسیا را پایان بدهد اما آنچه از قطر برای فوتبال ما ماند باز هم بود حسرت بود ‌و حسرت‌.

با این ناکامی جدید ، علاقه‌‌مندان به فوتبال منتظر هستند تا وضعیت قلعه‌نویی روی نیمکت ایران مشخص شود. سرمربی‌ای که در ۲ دوره حضورش در تیم ملی اولین باخت خود در ۲۰ بازی رسمی را تجربه کرد. 

البته اولین باخت در دوره جدید سرمربیگری قلعه‌نویی برخلاف دوره قبلی به معنی پایان حضور او در تیم ملی نیست. طبق بندی در قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال، در صورت حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا این قرارداد خود به خود تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید می‌شود.

حال باید دید آیا با وجود این بند، همکاری طرفین تا پایان این رقابت‌ها ادامه خواهد یا یا خیر؟

نظرات

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب