1403/01/19-23:27

مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر بهبهانی با حضور دکتر احمدی نژاد + تصاویر

مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر بهبهانی با حضور دکتر احمدی نژاد + تصاویر

مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر حمید بهبهانی امروز  یکشنبه ۱۹ فرودین ۱۴۰۳ با حضور دکتر محمود احمدی نژاد از دانشگاه علم و‌صنعت برگزار شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از وبسایت دانشگاه علم و صنعت، مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر حمید بهبهانی (استاد فقید دانشکده مهندسی عمران دانشگاه و وزیر اسبق راه و ترابری)، روز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ از مقابل دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران تا مسجدالشهدا و از آنجا به سمت قطعه نام‌آوران بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم، که با حضور خانواده مرحوم و شخصیت‌های علمی و سیاسی و مسئولان دانشگاه برگزار شد، یاد استاد با نوحه‌خوانی، قرائت دعا و نثار فاتحه، گرامی داشته شد.

همچنین دکتر انبیاء رئیس دانشگاه، در سخنرانی کوتاهی، با تسلیت درگذشت این استاد تمام دانشگاه علم و صنعت ایران تاکید کرد: اینکه دانشگاه علم و صنعت ایران به تعبیری، هم افتخارات علمی دارد و هم افتخارات انقلابی، به واسطه حضور بزرگانی همچون دکتر بهبهانی در آن است.

رئیس دانشگاه، دکتر بهبهانی را عالمی مردم‌دار، انقلابی، دیندار و صاحب اندیشه دانست که وزارت راه کشور با نام وی اعتبار گرفته و در طول سال‌های خدمت، صاحب ابداعات بسیار و منشأ خدمات زیادی در کشور بوده است.

وی در خاتمه از همه چهره‌های سیاسی، علمی، انقلابی شرکت کننده در این مراسم تشکر کرد و برای شادروان دکتر بهبهانی، غفران و رحمت الهی و برای خانواده و بازماندگانش، صبر و اجر مسألت نمود.

یادآور می‌شود دکتر بهبهانی، وزیر راه و ترابری در دولت‌های نهم و دهم و استاد تمام دانشگاه علم و صنعت ایران، پس از یک دوره بیماری، اسفندماه گذشته در سن ۸۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت. وی به مدت بیست سال (از سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۷۷) به عنوان رئیس دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران فعالیت داشت.

 

نظرات

  • معصومه دهقانی masoumeh d410@gm 24 فروردین

    روحش شاد از زحماتش برای خدمت بمردم ایران زمین سپاسگزارم یادش زنده راهش مستدام

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب