1403/02/04-16:34

تیم ملی والیبال در بلاتکلیفی؛ موسوی و غفور انصراف می‌دهند؟

تیم ملی والیبال در بلاتکلیفی؛ موسوی و غفور انصراف می‌دهند؟

احتمال دارد دو بازیکن مطرح والیبال ایران از بازی در لیگ ملت‌ها انصراف دهند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، اردوی تیم ملی والیبال ایران در شرایطی در حال برگزاری است که هنوز بازیکنان شاخص و همین‌طور لژیونرها به این اردو اضافه نشده‌اند. البته قرار است امروز پائز وارد ایران شود و کار خود را به عنوان سرمربی تیم ملی آغاز کند.

در لیست ۳۹ نفره‌ای که پائز اعلام کرده بود نام نفرات مطرحی همچون سیدمحمد موسوی و امیر غفور هم به چشم می‌خورد؛ اما شنیده می‌شود این ۲ بازیکن برای حضور در تیم ملی والیبال مردد هستند و احتمال اینکه قید حضور در این تیم را بزنند کم نیست.

موسوی یکبار در زمان سرمربیگری عطایی از تیم ملی کنار رفت اما عطایی دوباره او را به این تیم دعوت کرد. غفور هم که آخرین حضور او در تیم ملی، المپیک توکیو بود دست رد به درخواست عطایی زد و عنوان کرد که از تیم ملی خداحافظی کرده است. با این حال این دو بازیکن یکبار دیگر توسط پائز به تیم ملی دعوت شدند.

در صورتی که این دو بازیکن انصراف خود را از حضور در تیم ملی اعلام کنند نمی‌توان دیگر بهروز عطایی را دلیل تصمیم آنها قلمداد کرد. چرا که او دیگر در این تیم حضور ندارد.

یکی از مهمترین انتقاداتی که در زمان سرمربیگری عطایی در تیم ملی از این مربی می‌شد این بود که او باعث شده بازیکنان باتجربه به تیم ملی نیایند اما حالا که هدایت تیم ملی بر عهده یک مربی خارجی است باز هم شاهد چنین اتفاقی هستیم.

بهتر است هر چه زودتر این دو بازیکن تصمیم خود را پیرامون بازی در تیم ملی اعلام کنند تا حداقل پائز تکلیف خود را در خصوص اینکه می‌تواند روی کدام بازیکنان حساب بازی کند یا خیر بداند.

نظرات

  • ناشناس 4 اردیبهشت

    با سلام بنظرم برکسی پوشیده نیست چرا سه بازیکن تیم سیرجان انصراف میدهند. تا وقتی انگیزه های شخصی در بین بازیکنان و مربیان، بر انگیزه های ملی گرایانه و افتخار آمیز اولویت داشته باشد انتظاری بیش از این نبایست داشت. سرباز وطن بودن ادعای بزرگ و مقدسی است و متاسفانه این روزها در بین اهالی والیبال که در بین مردم محبوب هستند ،ادعایی توخالی شده که فقط مصرف تبلیغاتی داشته و برای چندمین بار در طی چند سال اخیر در بین والیبال بحران زده تکرار میشود.

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب