1403/02/17-12:20

حریق یک انباری در خیابان لاله‌زار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک انباری 20 متری واقع در خبابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش دولت بهار، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: پیش از ظهر امروز در تماس با سامانه 125 خبر وقوع آتش‌سوزی در یک انباری کوچک اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان لاله‌زار اعزام کرد.

وی ادامه داد:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انباری کوچک به مساحت حدود 20 مترمربع که در طبقه دوم یک واحد صنفی قرار داشت رخ داده است. داخل این انبار لوازم و قطعات فلزی مربوط به لوستر و ... نگهداری می‌شد که آتش‌نشانان بلافاصله برای اطفاء حریق وارد عمل شده و موفق شدند تا شعله‌های آتش را در عرض چند دقیقه مهار و به طورکامل اطفاء کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده بود، اظهارکرد: همچنین با توجه به عرض کم خیابان لاله‌زار ترافیکی نیز در این مسیر ایجاد شده بود که همین موضوع موجب حساسیت کسبه و برخی از شهروندان شده بود، اما خوشبختانه این حریق بسیار جزئی بود و هیچگونه خسارت جانی به دنبال نداشت.

به گفته ملکی، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند. کارشناسان آتش‌نشانی هم علت این حادثه را بررسی و اعلام خواهند کرد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب