1403/02/18-13:32

احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس

احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس

بروکس پیش از شرکت در انتخابی آمریکا خبر تلخی را از طلای سال گذشته اش دریافت کرد اما موقتا مجوز شرکت در انتخابی را گرفت و موفق به شکست تیلور

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، درحالیکه همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسما اعلام شد که این کشتی گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده، یک وبسایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وبسایت اعلام کرده که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به او اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2� 23 مثبت شده، بروکس در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد.

با این وجود آمریکایی ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد. به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می آید. بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتا تیلور جایگزینش خواهد شد. البته وکیل های کشتی امریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب