1399/09/28-12:44

گل‌محمدی: به غیر از قهرمانی در آسیا به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم

گل‌محمدی: به غیر از قهرمانی در آسیا به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به غیر از قهرمانی در آسیا به هیچ چیز فکر نمی‌کنیم و تنها هدف ما این است که با قهرمانی دل هوادارانمان را شاد کنیم.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، یحیی گل‌محمدی روز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر اولسان هیوندای کره‌جنوبی در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم، باید از کادر پزشکی و پرستاران عزیز کشورمان و دنیا تشکر داشته باشم که این همه جانفشانی و فداکاری برای سلامت جامعه دارند و برای همه آنها آرزوی سلامتی دارم.

وی ادامه داد: از  فدراسیون فوتبال قطر و کمیته برگزاری مسابقات هم تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط و سختی‌هایی که وجود داشت، توانستند فوتبال آسیا را زنده نگه دارند و این جای خوشحالی دارد. از همه افرادی که برای برگزاری این بازی‌ها تلاش کردند، قدردانی کرد چرا که انها کار خیلی بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: دیدار نهایی بازی حساس و مهم برای هر ۲ تیم است. هر ۲ با شرایط خاص و ویژه‌ای به این مرحله رسیدند. هر ۲ تیم برای رسیدن به فینال جنگیدند و روزهای سختی را پشت سر گذاشتند و شایستگی خود را برای حضور در این مرحله نشان دادند. فکر می‌کنم تقابل ما و اولسان یکی از مهیج ترین مسابقات را رقم خواهد زد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: اولسان تیم خوبی است و برای پیروزی مبارزه خواهد کرد. آنها شبیه ما هستند. ما هم برای فینال آماده هستیم و می‌دانیم که یک راه بیشتر نداریم و آن هم پیروزی در این دیدار است. به تنها موضوعی که فکر می‌کنیم قهرمانی در آسیا است و امیدوارم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم. هواداران ما نگران این دیدار هستند و این نوید را به آنها می‌دهم که تا آخرین نفس برای قهرمانی مبارزه می‌کنیم و اتفاقات خوبی برای خودمان رقم بزنیم.

گل‌محمدی در مورد انگیزه‌های خاص پرسپولیس برای خوشحالی هواداران گفت: بازیکنان در طول بازی برای پیروزی می‌جنگند و تنها انگیزه شادی دل هواداران و افتخارآفرینی برای آنها است. هواداران ما با پرسپولیس زندگی می‌کنند و اشک می‌ریزند و می‌خندند و خیلی از لحظات زندگی خود را با پرسپولیس سپری می‌کنند.  ما فردا به دنبال افتخار آفرینی برای هواداران هستیم. این انگیزه کافی برای ما است تا در دیدار نهایی پیروز شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که محرومیت چند بازیکن آیا برای او یک چالش محسوب می‌شود یا خیر تصریح کرد: ما یک تیم هستیم و فقط هم به خاطر تیم بودنمان است که موفق بوده‌ایم. ما از آخرین بازی که در لیگ قهرمانان انجام دادیم ۴ بازیکنمان را از دست داده‌ایم و ۴۰ درصد از تیم تغییر پیدا کرده است اما دلیل نمی‌شود که به تیمی که در اختیار داریم نا امید شویم.

گل محمدی ادامه داد: قدرت ما تیم بودن ما است و هر بازیکنی که وارد مسابقه می‌شود شایستگی این را دارد که در فنیال حضور پیدا کند. نسبت به بازیکنانم خوشبین هستم و مطمئنم آنها با تمام وجود بازی می‌کنند. بازیکنان تمرکز خواهند داشت که عملکرد خوبی داشته باشند و در بحث گلزنی هم دنبال ایجاد موقعیت هستیم.

وی افزود: فقط بحث داشتن تمرکز و زدن ضربات آخر مهم است که وابسته به شرایط روحی و روانی بازیکن در آن زمان است. فکر می‌کنم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم هر چند ۲ بازیکن لیگ ما کنسل شد و از شرایط بازی دور هستیم اما تمرینات به ما کمک کرده تا در بحث گلزنی پیشرفت خوبی داشته باشیم. بازیکنان تمرکز خوبی دارند تا فردا گلزنی کنند و شادی را به اردوی پرسپولیس بیاورند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه الجنوب به قضاوت عبدالرحمان جاسم قطری در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای کره جنوبی خواهد رفت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب