1399/10/18-01:29

ترامپ: شکست را نمی‌پذیریم/ به بهانه کرونا انتخابات را سرقت کردند

 ترامپ: شکست را نمی‌پذیریم/ به بهانه کرونا انتخابات را سرقت کردند

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر در واکنش به شکست انتخاباتی خود گفت عقب نخواهد نشست و مدعی شد در انتخابات ۲۰۲۰ تقلب شد و این در گذشته روی نداده است.

به گزارش دولت بهار، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در واکنش به شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا در سخنرانی در جمع هوادارانش با تکرار ادعای تقلب در این انتخابات، مدعی شد: «شاهد اتفاقی هستیم که تاکنون روی نداده است و می‌خواهیم که پوشش رسانه‌ای خوبی از آن صورت گیرد. در انتخابات تقلب شد و این درگذشته روی نداده است.»

به شکست اعتراف نخواهیم کرد

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفت: «عقب ننشسته ایم، کنار نمی‌کشیم و به شکست اعتراف نخواهیم کرد. ما پیروزی بزرگی را محقق کردیم و نتایج انتخابات اصلا نزدیک نبود. من ۷۵ میلیون رأی بدست آوردم و با این وجود می‌گویند که من پیروز نشده ام!»

ترامپ خطاب به هواداران خود گفت: «اجازه نمی‌دهیم آرای شما مسکوت بماند؛ ما این را نمی‌پذیریم. از گارد ریاستی می‌خواهم تا اجازه دهند معترضان به تریبون نزدیک شوند.»

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا با اعلام اینکه «امیدوارم مایک پنس کار درست را انجام دهد؛ زیرا اگر او این کار را انجام دهد درانتخابات پیروز می‌شویم»، ادامه داد: «مایک پنس باید از قانون اساسی حمایت کند؛ تمام آنچه او باید انجام دهد این است که از ایالت‌ها بخواهد تا در تصویب نتایج انتخابات تجدیدنظر کنند.»

اگر بایدن بر سر کار بیاید اتفاقات بسیار بدی خواهد افتاد

دونالد ترامپ همچنین مدعی شد: «اگر بایدن بر سر کار بیاید در دولت آتی شاهد اتفاقات بسیار بدی خواهید بود. ما به یک دلیل بسیار ساده اینجا هستیم؛ می‌خواهیم دموکراسی را نجات دهیم. دموکرات سال‌های متمادی است که در انتخابات تقلب می‌کنند.»

ترامپ گفت: «برخی جمهوری خواهان ضعیف هستند که من برای آن‌ها متاسفم، اما شما قوی و با هوش هستید، شما ملت واقعی هستید که این کشور را ساخته اید. دموکرات‌ها با بهانه ویروس کرونا و نیرنگ رأی از طریق پست، انتخابات را سرقت کردند. میت رامنی زمانی که به شکست در انتخابات اعتراف کرد، واقعیت را ندید.»

رسانه‌های ما آزاد و پاک نیستند

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا با بیان اینکه «رسانه‌های ما آزاد و پاک نیستند؛ آن‌ها آزادی بیان را سرکوب می‌کنند و دشمن مردم هستند»، ادامه داد: «جمهوری خواهان مانند بوکسور‌هایی رقابت می‌کنند که دستشان از پشت بسته شده است. کنگره باید با این حمله شدید علیه دموکراسی در کشور مقابله کند.»

ترامپ همچنین مدعی شد: «کشورمان را با ضعف پس نمی‌گیریم؛ ما باید قوی باشیم، به همین خاطر از کنگره می‌خواهیم تا کار درست را انجام دهد. دستاورد‌هایی را محقق کردیم که برخی آن را غیرممکن می‌دانستند.»

دونالد ترامپ افزود: «تحولات کنگره را زیر نظر دارم تا ببینم آیا رهبرانی قوی داریم یا باعث شرم خواهند بود. برخی از ما خوششان نمی‌آید؛ خوب ما دستاورد‌های زیادی داشته ایم.»

مردم به رسانه‌های جعلی فاسد آمریکا اعتماد ندارند

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا با اعلام اینکه «مردم آمریکا دیگر به رسانه‌های جعلی فاسد این کشور اعتماد ندارند»، ادامه داد: «رسانه‌های جعلی در مورد فساد هانتر بایدن چیزی نمی‌گویند.»

دونالد ترامپ گفت: «طی هفته‌های گذشته شواهد مستدلی را از تقلب در انتخابات جمع آوری کردیم. من، اوبرا، وینوری، ستیسی، باراک و میشل اوباما را شکست دادم. از عملکرد دادگاه عالی راضی نیستم؛ آن تمایل دارد علیه من حکم صادر کند.»

برخی ایالت‌ها قوانین انتخاباتی را تغییر دادند و باعث وقوع این تقلب بزرگ شدند

ترامپ با اعلام اینکه «برخی ایالت‌ها با نقض قانون اساسی، قوانین انتخاباتی خود را تغییر دادند که این باعث وقوع این تقلب بزرگ شد»، افزود: «حدود ۲۵۰ هزار رأی در ایالت پنسیلوانیا ثبت شده است که صاحبان آن‌ها یا مرده بودند یا اصلا وجود ندارند.»

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا گفت: «بیش از ۱۰ هزاز رأی در این ایالت پس از اتمام روز انتخابات شمارش شد. بایدن یک رئیس‌جمهور غیرقانونی خواهد بود؛ اما ما اجازه آن را نخواهیم داد.»

ترامپ از حامیان خود خواست به سمت کنگره حرکت کنند

ترامپ از طرفداران خود خواست برای «حمایت از نمایندگان جمهوری‌خواه و دادن جرات به آن‌ها برای بازگرداندن دموکراسی به کشور، با هم به سمت کنگره حرکت کنند.»

ترامپ: شکست را نمی‌پذیریم/ تقلبی بی‌سابقه در انتخابات روی داد 01

ترامپ: شکست را نمی‌پذیریم/ تقلبی بی‌سابقه در انتخابات روی داد 02

ترامپ: شکست را نمی‌پذیریم/ تقلبی بی‌سابقه در انتخابات روی داد 03

ترامپ: شکست را نمی‌پذیریم/ تقلبی بی‌سابقه در انتخابات روی داد 04

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب