1399/12/14-21:29

به احمدی‌نژاد بگو اگر در انتخابات شرکت نکنی به خون شهیدم حلالت نمی کنم

به گزارش دولت بهار، محسن زارعی در دیدار جمعی از مردم بوشهر با دکتر احمدی‌نژاد گفت:

ما با هماهنگی دوستان، خواستیم بدانیم چه اتفاقی دارد می افتد، بدانیم آیا به معنای واقعی مردم شما را می خواهند؟

یکسری جلسات را در منزل پدر شهید برگزار کردیم. بندر دیر و 45 روستا، اصناف متفاوت، از آرایشگاه و خیاطی و آهن فروشی و ... در همه آنها ورود کردیم، صحبت کردیم. به وحدانیت خدا عین تمام اصناف و آدم ها از ما خواستند که اگر شما در انتخابات حضور پیدا نکنید، هیچکدام از این افراد در انتخابات شرکت نخواهند کرد.

80 درصد از مردم استان ما هوادار جنابعالی هستند و اگر در انتخابات شرکت نکنید، ضربه مهلکی به کشور خواهد خورد.

من از مادر بزرگوار یک شهید نقل قول می کنم. رفتیم منزل مادر یک شهید. اول که می خواهیم درباره انتخابات از کسی سوال کنیم، اخم می کنند و جواب درستی نمی دهند، درست پذیرایی نمی کنند ولی وقتی نام دکتر احمدی نژاد وسط می آید، لبخندی می زنند و چشم هایشان برقی می زند. خدا شاهد است که اکثر جاهایی که می رویم همین اتفاق می افتد.

به مادر شهید گفتم فعلا داریم نظرسنجی می کنیم که ببینیم دکتر احمدی نژاد می آید یا نه. به من گفت احمدی نژاد را هم می بینی؟ گفتم احتمالا هفته آینده ایشان را ببینم. گفت سلام ما را به ایشان برسان و بگو اگر در انتخابات شرکت نکنی ، به خون شهیدم حلالت نمی کنم.

ما از الان در 45 روستا و شهرستان و دیر و حومه، مکان های انتخاباتی مان را هم رزرو کرده ایم و امید داریم که حضرتعالی تشریف بیاورید و در انتخابات شرکت کنید و ملت را نجات بدهید. مردم خسته شده اند.

گفتند در خیابانهای تهران بین حزب اللهی ها و هنرمندان دعوا شده است که نام یک خیابان را شجریان بگذارند یا شهید فخری زاده.
 چه فرقی می کند آقای دکتر؟ در خیابانی که بچه ای تا کمر در سطل آشغال دولا شده و دنبال غذا می گردد، چه فرقی می کند اسم آن خیابان چه باشد؟

حال مردم ایران خراب است. یک نفر می تواند بین مردم رسوخ کند، به درد دلهایشان رسیدگی کند، مردم ایران به معنای واقعی دوستش خواهند داشت و آن هم شما هستید.

عاجزانه از شما می خواهیم در انتخابات شرکت کنید و ما هم در سنگر جنابعالی تا شهادت ایستاده ایم.

این چیزی که می گویم خودجوش است. اوایل بهار تمام قایق های شهرستان دیر و کنگان تصمیم دارند بنرها و پوسترهای شما را در قایق های تندرو صیادان قرار بدهند و در آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس، نام و عکس حضرتعالی را به اهتزاز دربیاورند تا به دشمنان نظام و رهبری و کشور بگویند ، شیر بیشه ما دارد می آید.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب