1400/09/03-14:34

سرگردانی ۵ ساعته مسافران پرواز ایلام- تهران

سرگردانی ۵ ساعته مسافران پرواز ایلام- تهران داد مسافران را در پی داشت و مسئولان فرودگاه نقص فنی را عامل این تاخیر می دانند.

به گزارش دولت بهار، مسافران پرواز صبح فرودگاه ایلام به مقصد تهران بعد از گذشت پنج ساعت در این فرودگاه سرگردان هستند.

مسافران این پرواز که از ساعت ۶ صبح امروز در فرودگاه حضور دارند و قرار بوده ساعت ۸ صبح این پرواز انجام شود، هنوز در این فرودگاه سرگردان هستند.

مسئولان شرکت هواپیمایی مربوطه تاکنون چند ساعت را برای انجام پرواز به مسافران اعلام کرده‌اند، ولی هنوز این پرواز به دلیل نقص فنی انجام شده است.

نقص فنی عامل تاخیر در پرواز ایلام - تهران

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: تنظیم نبودن باد لاستیک‌های هواپیمایی پوکر ۱۰۰ آسمان دلیل تاخیر در پرواز امروز صبح ایلام به تهران بوده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: باد لاستیک‌های هواپیمای پوکر ۱۰۰ آسمان مسیر ایلام - تهران از تنظیم خارج شده است برای تنظیم مجدد باد این لاستیک‌ها باید از دستگاه مخصوص استفاده شود.

وی افزود: هم اکنون این دستگاه از طریق پرواز مشهد به ایلام در حال ورود به فرودگاه شهدای ایلام است و پس از تنظیم مجدد باد لاستیک‌ها این پرواز انجام می‌شود.

یگانه افزود: روزانه به صورت میانگین چهار پرواز (هشت نشست و برخاست) با جابجایی حدود ۸۰۰ مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب