1400/09/03-19:45

سرقت برج مراقبت پایگاه نظامی آمریکا در کویت

منابع کویتی از سرقت برج مراقبت به طول ۱۳ متر از پایگاه نظامی آمریکا در کویت خبر دادند.

به گزارش دولت بهار به نقل از مهر، رسانه‌های کویتی از حادثه سرقت برج مراقبت از پایگاه نظامی امریکا در کویت خبر داده و تأکید کرده‌اند که تحقیقات امنیتی برای بررسی این حادثه آغاز شده است.

منابع امنیتی به روزنامه الرای کویت اعلام کردند که تحقیقات امنیتی گسترده برای یافتن سارقان برج مراقب پایگاه نظامی ارتش آمریکا در منطقه الادیرع در جریان است.

این منابع افزودند: افسران ارتش آمریکا از سرقت یک برج مراقبت به طول ۱۳ متر از پایگاه نظامی خود در منطقه الادیرع خبر دادند. این موضوع یعنی سرقت، صبح روز سه شنبه و پس از بازدید افسران ارتش آمریکا از این پایگاه مشخص شد و آنها متوجه شدند که این برج نیست و پرونده‌ای در این باره تشکیل شده و عوامل امنیتی تحقیقات گسترده را برای شناسایی سارقان شروع کرده‌اند.

منابع مذکور اعلام کردند که این سرقت پس از پایان رزمایش نظامی روز پنجشنبه گذشته که نیروهای کویتی و عربستانی و آمریکایی در آن مشارکت کردند، رخ داده است. سارقان با استفاده از نبود دوربین‌های مداربسته در اطراف این پایگاه در منطقه الادیرع کویت، یک برج مراقبت ۱۳ متری را به سرقت برده‌اند.

این منابع گفته‌اند که این برج به همراه مجموعه‌ای از تجهیزات نظامی اخیراً به علت مانور مشترک نظامی کویت و عربستان و امریکا، به این بخش از پایگاه منتقل شده بود که فاقد دوربین‌های مداربسته است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب