1400/09/07-15:44

حقوق و مزایای کارکنان وزارت نفت در «پاکنا» ثبت می‌شود

خجسته مهر گفت: صنعت نفت ملزم به اجرای ثبت اطلاعات کارکنان در پاکنا است و چهار شرکت اصلی زیرمجموعه وزارت نفت هم، مثل سایر دستگاه‌های اجرایی، نسبت به انجام این کار اقدام خواهند کرد.

به گزارش دولت بهار، محسن خجسته‌مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، درباره خصوصی‌سازی شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران، مانند شرکت‌های ملی حفاری ایران، پتروپارس، توسعه پتروایران و موسسه فرهنگی و ورزشی نفت تهران که در فهرست شرکت‌های قابل واگذاری سازمان خصوصی‌سازی قرار دارند، گفت: شرکت ملی نفت ایران خود را به سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی مقیّد می‌داند و روح حاکم بر این سیاست‌ها، آماده‌سازی یک بنگاه اقتصادی قبل از واگذاری است.

او توضیح داد: تا زمانی که یک بنگاه اقتصادی آمادگی لازم برای واگذاری را نداشته باشد، عملاً واگذاری آن امکان‌پذیر نیست.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، به طور ویژه در مورد واگذاری شرکت ملی حفاری ایران به بخش خصوصی، اظهار کرد: وظیفه اصلی شرکت ملی حفاری ایران، تامین دکل‌های مورد نیاز حفاری و تحقق برنامه‌های تولید نفت و گاز کشور است. این شرکت به عنوان اهرم اصلی حفاری میادین نفت و گاز در خشکی و دریاست و بخشی از فعالیت‌های آن، حاکمیتی است.

او همچنین گفت: در راستای تحقق اهداف تولید نفت و گاز، به شرکت ملی حفاری ایران نیازمندیم و این شرکت، در حال حاضر آمادگی لازم را برای واگذاری به بخش خصوصی ندارد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب