1400/11/08-12:54

آزمون: جانم را برای تیم زنیت می‌دهم!

رسانه های روسی به نقل از مهاجم ایرانی تیم زنیت این کشور نوشتند: «سردار آزمون» مدعی است کار اشتباهی را نکرده و تا پایان فصل با تیم روسی قرارداد دارد و حتی حاضر است جان خود را برای زنیت فدا کند.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، سردار آزمون که انتقالش به تیم بایر لورکوزن آلمان قطعی شده و در تابستان ۲۰۲۲ راهی این تیم می‌شود، درباره این انتقال و نحوه برخورد باشگاه روسی اعلام کرد که کار اشتباهی انجام نداده است و تا پایان فصل در خدمت تیم زنیت خواهد بود. پیش از این گفته می‌شد که باشگاه لیون و زنیت برای انتقال آزمون به تیم فرانسوی به توافق رسیدند.

خبرگزاری تاس روسیه به نقل از مهاجم ایرانی تیم زنیت نوشت: سه ماه دیگر و تا پایان فصل با تیم روسی قرارداد دارم و جانم را برای این تیم خواهم داد چون می دانم کار اشتباهی نکردم. اگر لازم باشد به تیم دوم می روم و این برایم هیچ اهمیتی ندارد.

پیش از این  روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه اعلام کرده بود که سردار آزمون به دلیل تخلف از مقررات پزشکی زنیت و خروج از هتل این تیم در امارات برای رفتن به محل امضای قرارداد با بایرلورکوزن به تیم دوم زنیت انتقال خواهد یافت.

سردار آزمون یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی ایران برای رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شمار می رود. این مهاجم به خاطر مثبت شدن تست کرونا بازی ایران را در برابر تیم‌های عراق و امارات را از دست داد.

تیم ملی ایران با غلبه بر تیم ملی فوتبال عراق موفق به کسب سهمیه جام جهانی شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب