1399/06/04-11:31

جمع‌بندی کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس

جمع‌بندی کمیسیون اصل 90 درباره قرارداد ویلموتس

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: جمع‌بندی بحث‌های جلسات کمیسیون در مورد قرارداد ویلموتس این است که ما معتقدیم کوتاهی‌های فراوانی در این باره از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش صورت گرفته و گزارش آن را به قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد.

به گزارش دولت بهار، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: پس از بررسی موضوع مشکلات پیش آمده به دنبال قرارداد مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در کمیسیون اصل نود در جمع‌بندی بحث‌های دیروز ما معتقدیم که کوتاهی‌های فراوانی در این باره از سوی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال صورت گرفته است که هزینه این کوتاهی‌ها متوجه مردم و کشور شده است.

وی افزود: ما این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد و پس از جمع‌بندی گزارش خود را برای رسیدگی به قوه قضائیه ارسال می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: علاوه بر این گزارش نهایی در باره قرارداد ویلموتس برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیأت رئیسه ارسال خواهد شد.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در جلسه دیروز توضیحاتی از سوی وزیر ورزش و جوانان در باره قرارداد ویلموتس ارائه شد که بنا شد مستندات آن را به کمیسیون ارائه کنند.

وی افزود: بنابراین شد تا طی روزهای آتی این مستندات به کمیسیون ارائه شود تا ما بتوانیم هر چه سریع‌تر این موضوع را جمع‌بندی کنیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب