1401/04/06-16:56

۷۲۵ هزار داوطلب کنکوری تا کنون کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند

مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: تا کنون ۷۲۵ هزار متقاضی کنکور سراسری ۱۴۰۱، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده اند.

به گزارش دولت بهار، کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است و تاکنون ۷۲۵ هزار نفر کارت ورود جلسه کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ را دریافت کرده اند.

علیرضا کریمیان گفت: کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ به همراه راهنمای شرکت در آزمون شامل جزئیات نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون از شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

او گفت: راهنمای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ شامل اطلاعات عمومی در خصوص نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون، زمان برگزاری، مواد امتحانی، تعداد سوالات، مدت پاسخگویی به آن ها و تعداد دفترچه‌ها و پاسخنامه‌های آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه‌های آزمایشی پنجگانه و همچنین نحوه اعلام علاقه مندی به انتخاب رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص نیز منتشر شده است.

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۷۲۵ هزار نفر کارت ورود جلسه کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ را دریافت کرده اند.

آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای چهارشنبه ۸ تیر، پنجشنبه ۹ تیر، جمعه ۱۰ تیر و شنبه ۱۱ تیر سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

کارت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در این لینک https://register4.sanjesh.org/krtsar140104/ قابل دسترسی است.

متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد، باید کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه‌های آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود را نیز پرینت کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، باید مطابق بند «رفع نقص» اطلاعیه به حوزه‌های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره ۲ مراجعه کنند.

چنانچه داوطلب به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری برای دریافت اطلاعات شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کنند و به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. بنابراین ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود کرده اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند. 

* باشگاه خبرنگاران

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب