1401/04/11-13:02

صدور جواز دفن پنج متوفی زلزله هرمزگان + اسامی

سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: به دنبال وقوع ۲ زلزله ۶.۱ ریشتری بامداد شنبه ۱۱ تیر که در حوالی بندر خمیر رخ داد، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان برای شناسایی و رسیدگی به اجساد این حادثه به محل وقوع زلزله اعزام شد.

به گزارش سازمان پزشکی قانونی کشور، با توجه به نقش پزشکی قانونی در شناسایی و تعیین هویت قربانیان حوادث دسته جمعی، به رغم تعداد محدود فوتی های این زلزله، تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان صبح امروز به بندرخمیر اعزام شدند تا نسبت به شناسایی و صدور جواز دفن پیکرهای کشف شده در این حادثه اقدام کنند.

بر اساس این گزارش تعداد تلفات زلزله بندرخمیر تا این لحظه پنج نفر اعلام شده که مراحل معاینه و صدور جواز دفن آنها توسط تیم بحران پزشکی قانونی هرمزگان انجام و پیکرها تحویل بستگان شد.

پزشکی قانونی اسامی قربانیان این حادثه به این شرح اعلام کرد است : مریم دهنوکوشکی، امیر محمدی، صابر رحیمی، عبدالله صحراگرد و آسیه بشوش.

به گزارش ایرنا از مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ششمین زلزله بامداد امروز شنبه (یازدهم تیر ۱۴۰۱) در استان هرمزگان زلزله ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در ساعت سه و ۴۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه حوالی بندر خمیر و بندر لافت در استان هرمزگان به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۵۵.۳۷ و عرض جغرافیایی ۲۶.۸۵ و در عمق ۱۲ کیلومتری زمین رخ داده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب