1401/04/14-00:26

تیراندازی در رژه روز استقلال آمریکا در شیکاگو

منابع خبری از تیراندازی در شیکاگوی آمریکا و در مراسم رژه روز استقلال این کشور خبر دادند.

به گزارش دولت بهار، منابع خبری دوشنبه شب به وقت تهران از تیراندازی در شیکاگوی آمریکا و در مراسم رژه به مناسبت روز استقلال این کشور خبر دادند.

به نوشته روزنامه «دیلی میل» به دنبال این تیراندازی رژه چهارم ژوئیه در حومه «شیکاگو پارک هایلند» متوقف شد. برخی گزارش‌ها از ترک سریع خیابان‌ها از سوی حاضران حین تیراندازی حکایت دارد.

روزنامه «شیکاگو سان تایمز» نیز گزارش داد که ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه به وقت محلی چند تن  مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و مجروح شدند. پلیس هایلند پارک با تکذیب خبر تیراندازی  مدعی شد که تنها «یک حادثه» در منطقه رخ داده است. پارک هایلند در ۲۹ مایلی شمال شیکاگو قرار دارد.

این روزنامه آمریکایی در گزارش خود نوشت، چندین شاهد گفتند که صدای شلیک چندین تیر را شنیده‌اند. یکی از شاهدان گفت که او بیش از ۲۰ گلوله را شمرده است.

«مایلز زارمسکی» یکی از ساکنان هایلند پارک، گفت: «من صدای ۲۰ تا ۲۵ شلیک را شنیدم که پشت سرهم بودند. بنابراین تیراندازی نمی‌توانست فقط یک تفنگ یا یک تفنگ ساچمه‌ای باشد.»

زارمسکی گفت که پس از تیراندازی در خیابان مرکزی در اطراف خیابان دوم در مرکز شهر هایلند پارک، او افرادی را در آن منطقه دید که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

آخرین اخبار از کشته شدن ۶ تن و جراحت ۲۴ نفر در این حادثه حکایت دارد. پلیس و نیروهای امنیتی  نیز در پی مظنون یا مظنونان این حادثه هستند.

* فارس

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب