1399/06/20-23:51

مدیریت استقلال نمی‌داند از طریق پیام هم می‌توان استعفا داد

مدیریت استقلال نمی‌داند از طریق پیام هم می‌توان استعفا داد

فرهاد مجیدی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که از طریق پیام استعفایش را به مدیرعامل استقلال داده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، فرهاد مجیدی با اشاره به بحث استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال اطلاع ندارد که طبق قانون سرمربی می‌تواند با ارسال یک پیامک به باشگاه از سمت خود استعفا بدهد.

وی افزود: ظهر جمعه 7 شهریور 1399 از طریق پیامک و واتساپ استعفایم را به مدیرعامل اعلام کردم. بعد از فینال هم یک مرتبه این کار را انجام دادم. از سازمان لیگ هم استعلام گرفتم و تاکید داشتند که اعلام کناره‌گیری حتی از طریق اکانت‌ شخصی در شبکه‌های اجتماعی یا مصاحبه در رسانه‌های شناخته شده هم مورد تایید سازمان لیگ و ارکان قضایی فدراسیون فوتبال خواهد بود، با این وجود مدیریت فعلی به عوامفریبی‌هایش ادامه می‌دهد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هم‌چنین از این طریق اعلام می‌‌کنم که برخلاف بندهای قراردادم، دیگر هیچ حق و حقوقی برای خود بابت سرمربیگری در فصل 99-1398 و 1400-1399 قائل نیستم و از باشگاه استقلال می‌خواهم که باقیمانده دستمزدم در فصل 1398-1399 را برای سرمربی آینده استقلال هزینه کنند. به امید روزهایی که استقلال ما از این پلیدی‌ها نجات یابد و بازی با احساسات هواداران به پایان برسد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب