1399/09/04-09:00

وضعیت آب و هوا در چهارم آذر ماه

طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود و در ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعات مه رقیق با افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

چهارشنبه جوی پایدار در غالب مناطق کشور حاکم خواهد بود و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، کرج، اراک و اصفهان غبار محلی پدیذه غالب خواهد بود. در اواخر وقت چهارشنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده در این مناطق پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در کل نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران گسترش می‌یابد و بارندگی تشدید می‌شود.همچنین نفوذ جریان شمالی به غرب سواحل دریای خزر سبب بارش باران در غرب مازندران و گیلان خواهد شد. بارش در اکثر مناطق شدت خواهد داشت.

در خوزستان، شمال بوشهر و جزایر شمال خلیج فارس رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در ارتفاعات زاگرس و البرز مرکزی و در شمال غرب کشور بارش به صورت برف خواهد بود.

جمعه به جزء نوار شرقی کشور در سایر مناطق کشور سامانه بارشی فعال خواهد بود. بارش در سواحل غربی خزر و در استان‌های خوزستان، فارس، جزایر واقع در خلیج فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب اصفهان و شرق لرستان شدت خواهد داشت.
شنبه رگبار و رعدوبرق در غرب، جنوب غرب و مرکز کشور ادامه خواهد داشت و برای استان‌های البرز، قزوین، تهران، اردبیل، اصفهان و شمال فارس بارش پراکنده پیش می‌شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب