1399/09/30-20:01

چین ورود آمریکایی ها را به کشور سخت تر کرد

گزارش ها حاکی است با افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا، پکن ورود شهروندان و اتباع آمریکایی به چین را سخت تر کرده است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، رادیو بین المللی چین روز یکشنبه گزارش کرد که بدنبال افزایش موارد وارداتی کرونا به چین، سفارت چین در آمریکا قوانین مرتبط با انجام آزمایش های خون و اسید نوکلیئک مرتبط با تشخیص بیماری کرونا را سخت تر کرده است.   

بر این اساس، تشخیص سطح آنتی بادی های «IgM» باید توسط کادر پزشکی متخصص و از طریق نمونه گیری خون وریدی صورت گیرد و در نتایج این آزمایش ها واژه هایی مانند سرم، IgM و ورید باید به وضوح دیده شود.

از طرف دیگر بر اساس اعلامیه منتشر شده در وب سایت سفارت چین در آمریکا، خونگیری از سر انگشت دیگر پذیرفته نخواهد شد و در نتیجه آزمایش انجام شده، روش های خاص تشخیص کرونا نیز باید لحاظ شوند.

بر اساس این گزارش، مسافرانی که از آمریکا قصد عزیمت به چین را دارند باید به مکان های عزیمت تعریف شده در پروازهای مستقیم بین آمریکا و چین در فرودگاه های لس آنجلس، سانفرانسیسکو، سیاتل، نیویورک، دیترویت و دالاس بروند تا آزمایش های نوکلئیک و نمونه گیری های آنتی بادی روی آنها انجام شود و نتایج این آزمایش ها به سفارت های مجاز تعریف شده از سوی سفارت و کنسولگری های چین انتقال داده شود.

سفارت چین در آمریکا به مردم تاکید کرده است از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند تا خطرات ابتلا به عفونت ویروسی کرونا کاهش پیدا کند.

این خبر در شرایطی منتشر می شود که آمریکا از نظر موارد ابتلا و تلفات ناشی از کرونا، ‌رتبه اول جهان را به خود اختصاص داده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب