1399/10/22-15:48

ترکیب استقلال در مقابل پرسپولیس مشخص شد

هرویه میلیچ مدافع راست تیم استقلال در این بازی نیز از ترکیب دور است.

به گزارش دولت بهار به نقل از ورزش سه، محمود فکری سرمربی استقلال ترکیب این تیم برای دربی پایتخت را مشخص کرد که طبق آن رشید مظاهری در درون دروازه خواهد بود و اولین دربی خود را تجربه می‌کند. در خط دفاعی حضور محمد نادری جالب توجه است؛ بازیکنی که سابقه حضور در دربی به عنوان بازیکن استقلال را دارد.

احمد موسوی در سمت حضور دارد و هرویه میلیچ همچنان در ترکیب حضور ندارد. با این تصمیم، وریا غفوری نیز کمی جلوتر بازی خواهد کرد. محمدحسین مرادمند و عارف غلامی زوج خط دفاعی را تشکیل خواهند داد. در خط هافبک مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند و وریا غفوری حضور دارند و در خط حمله زوج مهدی قایدی و ارسلان مطهری نقش آفرینی می‌کنند.

12- رشید مظاهری:
مظاهری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در طول این فصل بوده است. سنگربانی که در بازی های آبی پوشان، واکنش های خیره کننده ای را از خودش نشان داد. مظاهری از هفته سوم و بازی با ماشین سازی درون دروازه تیمش قرار گرفت و در این مدت در 7 دیداری که به میدان رفته است، 5 بار موفق به کلین شیت شد. او در طول این 630 دقیقه به طور میانگین در هر بازی 2.9 سیو و 3.3 خروج موفق داشته است. مظاهری همچنین 91 درصد توپ هایی که به سمت دروازه اش آمده است را مهار کرده و آمار دقت پاس های او، 69 درصد بوده است. میانگین نمرات مظاهری، 7.1 است که نمره بسیار خوبی است.

5- عارف غلامی:
مدافع آبی پوشان 633 دقیقه برای تیمش به میدان رفته و در 4 دیداری که او حضور داشته، آبی پوشان کلین شیت کرده اند. او در هر بازی 4.6 نبردهوایی موفق داشته و 1.5 تکل در هر بازی زده است. غلامی 5.1 قطع توپ در هر دیدار به ثبت رسانده و 1.6 دفع توپ نیز داشته است. او با کسب میانگین نمره 7.18 آمار خوبی از خودش به ثبت رسانده است.

3- محمدحسین مرادمند:
مرادمند به جز هفته اول که استقلال به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتش نمی توانست از بازیکنان جدیدش استفاده کند، در سایر دیدارها به صورت ثابت و تا انتها و به مدت 720 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. او در این مدت، 5 نبردهوایی موفق در هر بازی داشته است و 1.4 تکل در هر دیدار زده است. مرادمند در هر مسابقه 2.1 قطع توپ و 2.7 دفع توپ داشته است. مرادمند در هر 5 دیداری که استقلال کلین شیت کرده، حضور داشته است و به طور میانگین نمره 7.07 را کسب کرده است.

20. احمد موسوی؛ جایگزین مدافع فیورنتینا
یکی از تصمیم های عجیب محمود فکری این است که او دوباره هرویه میلیچ را روی نیمکت قرار داده و به احمد موسوی بازی داده تا این بازیکن اولین دربی خود را تجربه کند. موسوی در این فصل عملکرد خوبی برای استقلال داشته و حالا امروز باید زوج پهلوان - آقایی را مهار کند. همچنین کمی جلوتر از او در خط هافبک، وریا غفوری منتظر است که موسوی در حمله  به او اضافه شود.

6- مسعود ریگی:
هافبک دفاعی بی حاشیه و در خدمت تیم استقلال، 584 دقیقه برای تیمش بازی کرده است. ریگی در هر بازی 1.7 تکل موفق داشته و 2.8 بار نیز توپ های حریفان را قطع کرده است. 89 درصد از پاس های ریگی سالم بوده اند و 0.6 پاس کلیدی در هر دیدار به ثبت رسانده است. او همچنین به طور میانگین در هر بازی 0.4 دریبل داشته و با کسب نمره 6.95 از خوب های تیم فکری است.

21 - وریا غفوری:
کاپیتان آبی پوشان در این فصل 621 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است. او در هر بازی 1.3 پاس کلیدی داده و حداقل در هر بازی به طور میانگین 1.5 شوت داشته است. غفوری همچنین 1.7 دریبل در هر دیدار را از خود به ثبت رسانده و 4.2 عملکرد دفاعی موفق نیز داشته است. دقت پاس های غفوری 77 درصد بوده است. او امروز در سمت راست خط هافبک استقلال به میدان خواهد رفت. میانگین نمرات کاپیتان استقلال 7.65 است. او در لیگ بیستم 3 بار موفق به گلزنی شده و یک پاس گل نیز داده است.

2- محمد نادری:
بازیکن سابق پرسپولیس خیلی برای تیمش بازی نکرده و تنها 346 دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفته است. او در این تعداد بازی، 0.8 دریبل در هر مسابقه به ثبت رسانده و و 76 درصد پاس هایش سالم بوده اند. نادری در بحث گلزنی تیمش نیز خوب بوده و در هر بازی 0.8 پاس کلیدی به هم تیمی هایش داده است. او در هر بازی 5.5 عملکرد دفاعی نیز به ثبت رسانده و با کسب نمره 7.17 یکی از بازیکنان موثر تیم فکری است.

9- مهدی مهدی پور:
هافبک جدید استقلال که کمی دیر در ترکیب تیمش جا افتاد، تاکنون عملکرد خوبی از خودش نشان داده است. او در هر بازی یک پاس کلیدی داده و 83 درصد از پاس هایش نیز صحیح بوده است. مهدی پور در هر دیدار 2.6 قطع توپ و 2.4 تکل موفق داشته است. به علاوه اینکه او یک پاس گل نیز داده است و میانگین نمرات او، 7.04 است. او امروز در کنار ریگی در خط میانی استقلال به میدان می رود.
 

8- آرش رضاوند:
رضاوند 597 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است و در هر بازی به طور میانگین 0.8 پاس کلیدی داده است. او در هر مسابقه 0.9 بار با شوت زنی شانسش را برای گلزنی امتحان کرده است. آمار خوب رضاوند به درصد پاس های صحیح او برمیگردد که 91 درصد آنها سالم بوده است. آرش در هر بازی به طور میانگین 6.3 عملکرد دفاعی از خود به ثبت رسانده و 0.6 دریبل نیز داشته است. او با نمره 7 از خوب های استقلال است.

10- مهدی قایدی:
موتور گلزنی های باشوی کوچک کمی دیر ولی به موقع روشن شد. او در هر بازی میانگین 0.9 پاس کلیدی داده و در هر دیدار 2.8 بار به سمت دروازه حریف شوت زده است. قایدی همچنین در هر بازی 0.8 قطع توپ و 0.5 دریبل را به ثبت رسانده است. او علاوه بر 2 گلی که به ثمر رسانده است، یک پاس گل نیز داده است. قایدی 712 دقیقه برای استقلال بازی کرده و میانگین نمرات او 6.92 است. او امروز امید اول گلزنی استقلال مقابل پرسپولیس است.

72 - ارسلان مطهری:
مهاجم استقلال 794 دقیقه برای تیمش به میدان رفته و 2 بار دروازه حریفان را باز کرده است. مطهری در هر بازی به طور میانگین 0.3 پاس کلیدی داده و 1.9 بار به سمت دروازه رقبا شوت زده است که از این تعداد، 0.7 آن در چارچوب بوده است. ارسلان روی هوا نیز خوب کار کرده و در هر بازی 3.8 نبردهوایی موفق داشته است. مطهری همچنین 0.4 دریبل نیز در هر دیدار داشته و با کسب نمره 6.95 امیدوار است برای سومین بار دروازه پرسپولیس را در دربی تهران باز کند.

نیمکت استقلال:
محمود فکری نیز که تاکنون در 18 دربی مقابل پرسپولیس حضور داشته است، امروز به عنوان سرمربی آبی پوشان روبروی رقیب سنتی قرار می گیرد. پرویز مظلومی هم که سابقه شکست دادن رقیب در 4 دربی را دارد، در کنار فکری حضور خواهد داشت. البته امروز صمد مرفاوی به دلیل بیماری در کنار فکری نیست ولی او نیز از دربی بازهای قهار است. آرش برهانی هم در کنار حنیف عمران زاده دیگر دستیاران فکری هستند که سابقه گلزنی به پرسپولیس را در کارنامه دارند.
 

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی دربی:
رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد‌ موسوی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، وریا غفوری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب