1403/07/03-19:20

اوستون ارونوف دربی را از دست داد

 اوستون ارونوف دربی را از دست داد

ستاره ازبکستانی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار حساس این تیم مقابل استقلال را از دست داد.

به گزارش دولت بهار به نقل از تسنیم، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دربی 104، امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی در حالی برگزار شد که اوستون ارونوف باز هم نتوانست همراه با سایر بازیکنان تمرین کند و زیر نظر کادر پزشکی مراحل درمان خود را سپری کرد.

در همین راستا و با توجه به شرایط ارونوف در تمرین امروز، این بازیکن دیدار حساس تیمش مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر را از دست داد تا سرخپوشان این مهره تأثیرگذار خود را در این بازی به همراه نداشته باشند.

به جز اوستون ارونوف و مرتضی پورعلی‌گنجی، سایر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار فردا ندارند.

دیدار استقلال - پرسپولیس در چارچوب هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

درویش: 20 بازیکن مثل اورونوف داریم

رضا درویش در حاشیه تمرین پیشکسوتان پریسپولیس در خصوص دربی اظهار داشت: این مسابقه هم مانند بازی های دیگر 3 امتیاز دارد اما حساسیت آنها را بیش از حد می کنند. تیم ما هم آماده و سرحال است و برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت.

وی در مورد حضور استقلال و پرسپولیس در هتل مشترک در اراک گفت: همه چیز به زیر ساخت آن شهر بستگی دارد و هتل 5 ستاره هم چیزی نیست که برویم از سوپر مارکت بخریم. ما هم جایی به جز آن هتل نداریم و نمی توانیم که شب در تهران برویم و روز بازی برویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص غیبت اورونوف در دربی عنوان کرد: من از سرمربی تیم نقل قول می کنم که می گوید 20 اورونف داریم. و اگر برسد بازی می کند و در غیر اینصورت نفرات دیگر مثل او هستند.

درویش در مورد اینکه گفته می شود مهرداد محمدی برای دربی بخشیده شده است، گفت: آنقدر از این کارها فدراسیون انجام داده است که بار اولش نیست. مگر سه ساعت مانده به مهلت بارگذاری مدارک AFC سقف بودجه را اضافه نکردند؟ این کار غیر قانونی است و وقتی با سازمان لیگ صحبت کنم گفتند بخشیده نمی شود و بعید می دانم این اتفاق بیفتد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب