1399/10/27-22:18

انجمن ملی اسلحه آمریکا اعلام ورشکستگی کرد

انجمن ملی اسلحه آمریکا بر اساس بند 11 قانون ورشکستگی در آمریکا شب گذشته اعلام ورشکستگی کرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از اسپوتنیک، انجمن ملی اسلحه آمریکا که دفتر مرکزی آن در ایالت ویرجینیا واقع شده و میلیون‌ها نفر عضو دارد، اعلام ورشکستگی کرده است.

تحقیقات 18 ماهه دادستانی نیویورک نشان می‌دهد که این انجمن همواره مورد کلاهبرداری و سوء استفاده قرار گرفته است.

انجمن ملی اسلحه آمریکا موسوم به NRA در واقع در زمینه دفاع از حقوق دارندگان سلاح فعالیت می‌کند. این انجمن طی بیانیه‌ای اعلام کرد که قصد دارد دفتر مرکزی خود را از نیویورک به تگزاس منتقل کند و مدعی شده که دلیل ورشکست شدن فضای سیاسی و قوانین فاسد ایالت نیویورک بوده است.

این انجمن مدعی شده رفتن به تگزاس می‌تواند به این انجمن کمک کند که دوباره فعالیت‌های خود را به صورت موفیت‌آمیز در پیش گرفته و راه را برای دفاع از حقوق دارندگان اسلحه هموار کند.

این انجمن در بخش دالاس منطقه قضایی شمال تگزاس اعلام ورشکستگی کرده و طبق بند 11 قانون ورشکستگی آمریکا مؤسساتی که به این شکل اعلام ورشکستگی کنند می‌توانند به فعالیت خود  ادامه داده و میزان بازپرداخت بدهی‌هایشان را پایین بیاورند و مدت زمان بازپرداخت آنها را هم افزایش دهند.

وین لاپیر دبیر انجمن ملی اسلحه آمریکا طی بیانیه‌ای جداگانه گفت: این انجمن با هدف دفاع از خود در برابر سوء استفاده دادستانی نیویورک از اختیاراتش برای اقدام علیه این انجمن و اعضایش تصمیم گرفته به تگزاس تغییر مکان دهد.

در زمان ریاست جمهوری اوباما این انجمن تا جایی پیش رفته بود که ایران را هم تهدید می‌کرد. در آن زمان انجمن ملی اسلحه آمریکا حدود 5 میلیون عضو داشت.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب