1399/11/05-12:51

یادداشت علی اکبر جوانفکر/ مرگ اخلاق!

دولت بهار/ علی اکبر جوانفکر: عبارت مشهوری از امام خمینی (ره) وجود دارد که مبنای قضاوت در باره افراد را حال فعلی آنها می داند.

این جمله پرمغز برای آن ابراز شده است تا کسانی که گذشته ای غیرقابل دفاع دارند فرصت جبران و قرار گرفتن در مسیر حق را داشته باشند و کسانی که گذشته ای مفید و پرونده ای روشن دارند نتوانند آن را دستمایه ای برای سرپوش گذاشتن بر تخلفات و مفاسد امروز و فردای خود قرار دهند.

فردی که دردولت قبل عهده دار مسئولیتی بوده و سپس با دیگران عقد اخوت بسته و به موقعیت های جدیدی هم دست یافته و علیه دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق نیز سخن پراکنی های ناروا داشته، اینک به عنوان نماینده مجلس در مظان اتهام برخورد با یک مامور پليس راهنمایی قرار گرفته است.

دستگاههای تبلیغاتی که پیش از این، ملاک را حال فعلی افراد می دانستند، ناگهان به یاد می آورند که این فرد مسئولیتی هم در دولت قبل داشته است!

همه چیز تغییر مسیر می دهد و به جای آن که رفتار این نماینده مجلس با آن مامور در حال انجام وظيفه مورد تقبیح قرار گیرد، همکاری وی با دولت قبل برجسته شده و به سرتیتر خبرها تبدیل می شود!

تبلیغات چی ها، بر مواضع این فرد علیه دکتر احمدی نژاد سرپوش می گذارند و حتی جرات آن را ندارند که بگویند وی در سال 96 با ستاد انتخاباتی کدام نامزد ریاست جمهوری همکاری داشته است!

ریشه همه این بداخلاقی های سیاسی و رسانه ای را باید در حسادت کسانی جست و جو کرد که در نتیجه گسترش فزاینده مطالبات مردم برای بازگشت دکتر احمدی نژاد به عرصه مدیریت اجرایی کشور ، دست و پای خود را گم کرده اند و به هر دری می زنند تا او را از چشم ها بیندازند.

تمرکز موج سنگین رسانه ای بر مرتبط دانستن این نماینده مجلس با دكتر احمدي نژاد، این سئوال را در اذهان بوجود آورده است که آیا ماجرای برخورد صورت گرفته در مسیر خط ویژه، بیانگر یک طراحي هدفمند سیاسی و تبلیغاتی علیه خادم ملت ایران نیست؟

آيا اين نشانه بي اخلاقي و پايبند نبودن به ارزش هاي انساني نيست كه هر كس و به هر شکل ممكن، براي مدت کوتاهی با دولت قبل کارکرد، حتی اگر اخراج شد و مواضع تند و متعددی علیه احمدی نژاد گرفت، تا ابد مسولیت کارهایش با احمدی نژاد است؟!

چگونه مى توان چنين رفتاري را امري طبيعي دانست در حالي كه دیگران مسولیت رفتار و اقدامات نزدیکترین همکاران وهم حزبی های قسم خورده خود را نیز نمی پذیرند؟!

نظرات

  • ناشناس 6 بهمن

    درود بر احمدی نژاد و یارانش ... لعنت خدا و نفرین مردم بر پرونده سازان و دروغگویان و نان به نرخ روزخورها تا روزی که احمدی نژاد در کنار جناح اصولگرا بود ، او بهترین فرد در کره خاکی بود و اطاعت اواطاعت خدا بود ( فرمایشات مصباح) ولی وقتی به اغوش ملت برگشت شد انحرافی ؟؟؟

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب