1399/11/12-19:02

جزئیات ۲ انفجار در حلب سوریه + تصاویر

 جزئیات ۲ انفجار در حلب سوریه + تصاویر

منابع سوری گزارش دادند که در استان حلب سوریه انفجاری بزرگ به وقوع پیوسته که در پی آن دست‌کم 6 تن کشته شده‌اند.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، منابع سوری، امروز (یکشنبه)، از وقوع انفجار بزرگ در شمال استان حلب (شمال غرب) سوریه خبر دادند.

طبق گزارش منابع سوری، یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر اعزاز واقع در شمال استان حلب منفجر شده است و در پی آن چند نفر کشته و زخمی شده‌اند.

«العربی الجدید» به نقل از خبرنگار خود در سوریه گزارش داد که در این انفجار دست کم یک تن کشته و چندین نفر دیگر مجروح شده‌اند

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که در پی این انفجار، ده‌ها تن مجروح شده‌اند.

وبگاه خبری مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه»- نزدیک به معارضان- در این خصوص گزارش داد که این انفجار در نزدیکی مرکز فرهنگی شهر اعزاز به وقوع پیوسته و خسارت‌های مادی سنگین و تلفاتی بسیاری بر جای گذاشته است.

دیدبان در حساب فیسبوکی خود گزارش داد که در پی این انفجار ۳۵ کشته و زخمی شده‌اند.

انفجار در حلب سوریه با دست‌کم 6 کشته و حدود 30 زخمی

شبکه «اسکای نیوز» نیز خبر داد که شمار کشته‌شدگان این انفجار به ۳ نفر افزایش یافته است.

طبق گزارش معارضان سوریه، این شهر تحت کنترل گروه تروریستی موسوم به «ارتش آزاد» است که از حمایت ترکیه برخوردار هستند.

لحظاتی پس از وقوع این انفجار، شبکه الجزیره به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که شمار کشته‌شدگان این انفجار به ۶ تن افزایش یافته است.

این انفجار در حالی به وقوع پیوسته که منابع سوری روز گذشته نیز از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر عفرین (شمال استان حلب) خبر دادند که در پی آن حداقل شش تن کشته و ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند

 

انفجار دوم در حلب سوریه؛ 6 تن کشته شدند

پس از وقوع یک انفجار در شمال استان حلب، منابع سوری گزارش دادند که در پی انفجار یک خودروی‌ بمب‌گذاری شده در شرق استان حلب سوریه، 6 تن کشته شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع سوری، امروز (یکشنبه)، از وقوع انفجار دوم در استان حلب واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند.

به گزارش شبکه «الجزیزه»، یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر «الباب» در استان حلب منفجر شده که در پی آن ۶ تن کشته شده‌اند.

طبق گزارش منابع محلی، این انفجار در نزدیکی یک ایست بازرسی در روستای «ام شلیف» در نزدیکی شهر «بزاعه» (شمال شرق استان حلب) به وقوع پیوسته است.

انفجار در حلب سوریه با دست‌کم 6 کشته و حدود 30 زخمی

منابع محلی نیز کشته شدن شش تن را تأیید کردند و در عین حال، خبر دادند که چهار تن دیگر نیز در پی این انفجار مجروح شده‌اند.

این انفجار در حالی به وقوع پیوسته است که منابع سوری لحظاتی قبل از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر «اعزاز» واقع در شمال استان حلب خبر دادند که در پی آن، دست‌کم سه تن کشته و حدود ۳۰ نفر مجروح شدند.

انفجار در حلب سوریه با دست‌کم 6 کشته و حدود 30 زخمی

منابع سوری روز گذشته نیز از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در شهر عفرین (شمال استان حلب) خبر دادند که به دنبال آن، حداقل شش تن کشته و ۱۵ نفر دیگر مجروح شدند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب