1399/11/17-09:06

ضد انقلاب از نظر دکتر احمدی‌نژاد چه کسی است؟

 ضد انقلاب از نظر دکتر احمدی‌نژاد چه کسی است؟

عده ای منتقدين را ضد انقلاب مي خوانند! مگر مي شود يك ملت ضد انقلاب باشد؟ اين انقلاب توسط مردم و به رهبری امام به نتيجه رسيده است، مگر می شود تمام اين مردم بر ضد خواسته خود باشند؟! حال سوال اينجا است. آيا ضد انقلاب می توانست بيش از اين كه امروز هست به انقلاب و مردم آسيب بزند؟! كسانيكه موجب اين وضعيت شده اند ضد انقلاب هستند!

به گزارش دولت بهار به نقل از سایت دکتر احمدی نژاد، صبح روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ۹۹ جلساتی بصورت آنلاین با حضور دکتر محمود احمدی نژاد و جمعی از مردم انقلابی استان های اصفهان، قم، کرمانشاه و مرکزی برگزار شد که در این جلسه حاضرین نظرات و دغدغه های خود را در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی طرح کردند.

 در ادامه دکتر احمدی نژاد نیز دیدگاه های خود را تشریح کرد و منشاء مشكلات را در دو مورد دانست: تلقي از انسان و نوع نگاه به انسان و ساز و كارهايي كه براي مديريت جامعه اتخاذ مي شود.

وی گفت: انسان و موضوع انسان بسيار بايد مورد توجه قرار گيرد. شناخت انسان از مهمترين مواردی است كه تا حاصل نشود مديريت جامعه به شكل مناسب امكان پذير نخواهد بود.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: شناخت صحيح از انسان منجر به درك صحيح از حقوق انسان مي شود، حقوقي چون آزادی، عدالت و كرامت كه برای همه انسان ها مساوی است، مردم در حقوق اساسی مساوی هستند. در ثروت طبيعی و تعيين حق سرنوشت مساوی هستند و اين در انحصار عده ای خاص نيست، حق عده ای اقليت و تنها شامل گروهی، قشری و يا جامعه ای خاص نمی نیست.

وی افزود: دولت و حكومت موظف به تأمين امنيت، عدالت، آزادی و برداشت موانع هستند. امروزه در دنيا نوع حكومت ها به گونه ای است كه تبديل بر ضد فلسفه وجودی خود شده اند و علت آن در قدرت طلبی های عده ای است.انسان ها حق انتخاب دارند و اگر اين حق از ايشان سلب شود ديگر بهشت و جهنم، خوب و بد، پاداش و جزا معنی ندارد. همه اين مفاهيم در سايه انتخاب هاي مردم است كه معني پيدا مي كنند.

رییس جمهور سابق تاکید کرد: ازطرفی تمركز قدرت و ثروت در بين عده اي موجب ايجاد فقر، فساد و تبعيض مي شود. جنگ، تحقير انسان ها و غارت ثروت ملت ها به دليل تمركز اختيار و انتخاب است.

وی همچنین گفت: عده اي حق مردم را در حد يك برگ كاغذي مي دانند كه مي آيند و در صندوق مي اندازند و بيش از اين حقي براي مردم قائل نيستند.

دکتر احمدی‌نژاد ادامه داد: اگر مديريت جوامع با مشاركت مردم باشد ريشه ظلم خشكيده مي شود. ظلم زماني اتفاق مي افتد كه اكثريت محكوم به تصميم و اختيار اقليت هستند.

وی بيشترين عامل موثر در فرهنگ عمومي را رفتار حكومت ها دانست و افزود: عده ای منتقدين را ضد انقلاب مي خوانند! مگر مي شود يك ملت ضد انقلاب باشد؟ اين انقلاب توسط مردم و به رهبری امام به نتيجه رسيده است، مگر می شود تمام اين مردم بر ضد خواسته خود باشند؟! حال سوال اينجا است. آيا ضد انقلاب می توانست بيش از اين كه امروز هست به انقلاب و مردم آسيب بزند؟! كسانيكه موجب اين وضعيت شده اند ضد انقلاب هستند!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب