1399/11/19-19:16

دكتر احمدی‌نژاد: اگر شما در جریان تصمیم به این مهمی که به زندگی 85 میلیون نفر برمی گردد نیستی، برای چه هستی!؟ + فیلم

 دكتر احمدی‌نژاد: اگر شما در جریان تصمیم به این مهمی که به زندگی 85 میلیون نفر برمی گردد نیستی، برای چه هستی!؟ + فیلم

جمعی از مردم انقلابی استان قم، عصر دیروز، شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ در میدان ۷۲ نارمک تهران با دکتر احمدی‌نژاد ملاقات کردند و به نمایندگی از اقشار مختلف مردم گزارش‌هایی از وضعیت موجود و مشکلات مردم شریف این استان ارائه نمودند.

به گزارش دولت بهار، متن بخشی از سخنان دکتر احمدی نژاد در دیدار با جمعی از کارگران و اقشار مختلف استان قم بدین شرح است:

[یکی از حضار: اراده نیست.]

اراده نیست، دانش هم لازم است. تجربه مسکن مهر و کارت سوخت بود، ولی چه کردند؟ سر بی کفایتی، آدم در این کشور کشته شد، مگر شوخی است؟ قبلا که اجرا شده بود، خب همان را بصورت گام اول و گام دوم اجرا می کردید. اصلا همان بچه هایی که اجرا کرده بودند را صدا می زدید و می گفتید بیا برای ما اجرا کن.

روز چهارشنبه خود وزیر می گوید قطعا گران نمی شود. صبح جمعه ما داشتیم می رفتیم زاهدان. صبح آن روز بعد از نماز صبح، خبر را که دیدم گفتم ای وای چه خبر می شود! رفتیم همان دم فرودگاه به من گفتند آقای احمدی نژاد دیدید چه عیدی به ما دادند!؟

دیدیم از مهماندار و خلبان و ... همه دارند می گویند آقای احمدی نژاد واقعا روز عید، این عیدی بود که به ما دادند!؟ ما چگونه زندگی کنیم!؟ همه هم خیلی زود فهرست زندگی شان را روی میز می گذارند. آقا من اینقدر می گیرم، اینقدر اجاره می دهم و ... .

خب بی انصاف بیا برای مردم توضیح بده! بعد شروع کردند که به این و آن سهمیه می دهیم! خب اینها را از قبل می دادید. قبل از هر چیزی می آمدید و می گفتید تاکسی ها اینقدر، وانت ها اینقدر، شخصی ها اینقدر، موتورسیکلت ها اینقدر، قایق موتوری ها اینقدر و ... . سهمیه همه را می دادید، کارت های همه را تنظیم می کردید و بعد اعلام می کردید. مردم که همیشه همکاری می کنند.

[یکی از حضار: خود روحانی هم در جریان نبود و بعدا فهمید!] حالا این هم دیگر نمک به زخم پاشیدن است، پس برای چه آنجا هستی!؟ اگر شما در جریان تصمیم به این مهمی که به زندگی 85 میلیون نفر برمی گردد نیستی، برای چه هستی!؟ اصلا چکار می کنید؟ بیایید یک روز کاریتان را برای مردم توضیح بدهید که از صبح تا شب چه می کنید!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب