1399/11/22-11:29

واکنش باشگاه پرسپولیس به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم

واکنش باشگاه پرسپولیس به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم

پس از شکایت ماریو بودیمیر مهاجم سابق پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان بسته شد.

به گزارش دولت بهار، سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: به دنبال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر عدم پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر مهاجم پیشین سرخپوشان، این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: «با رأی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس بسته شد، اما همانطور که بارها عنوان شد، به محض پرداخت پول به حساب ماریو بودیمیر و با اعلام وکیلش به فیفا، پنجره باشگاه پرسپولیس برای حضور در نقل‌وانتقالات زمستانی باز می‌شود.

باید این توضیح به هواداران عزیز و پرشور باشگاه پرسپولیس داده شود که برای پرداخت پول به حساب بودیمیر از طریق قانونی اقدام و کلیه مدارک و مستندات به فیفا ارسال شده است، اما همانطور که در جریان هستید، تحریم‌ها همچنان بر انتقالات مالی ایران تأثیرگذار است و از این رو پرداخت پول به حساب‌های خارجی دارای پیچیدگی‌های خاصی است که پروسه پرداخت را زمان‌بر می‌کند.

با این حال، کل مبلغ تهیه شده و طی مراحل مختلف به حساب  بودیمیر واریز شد، اما برای نشستن به حساب این بازیکن، چند روز دیگر زمان لازم است.

فدراسیون جهانی فوتبال نیز به صورت طبیعی و طبق روال عادی و حکم قبلی، تا قطعی شدن واریز پول به حساب بودیمیر و طی مراحلی که در آن، پول وارد حساب این بازیکن می‌شود، پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس را بست، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا پول از حساب باشگاه خارج شده و در حال انتقال به حساب مهاجم کروات پیشین پرسپولیس است.

تا شروع زمان نقل‌وانتقالات یعنی روز دوم اسفند ماه هنوز زمان کافی برای پرداخت پول وجود دارد و پس از رسیدن این پول به حساب بودیمیر، رضایت بازیکن مورد اشاره و وکیلش برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی جلب می‌شود».

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب