1399/11/27-10:16

وضعیت آب و هوا در ۲۷ بهمن ماه

امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود که پیامد آن در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها است.

به گزارش دولت بهار به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود که پیامد آن در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها است.

روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، کردستان، آذربایجان شرقی و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز و تهران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

روز چهارشنبه سامانه بارشی مذکور تقویت شده و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب و همچنین در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی سبب بارش باران، رعد و برق و در ارتفاعات و نقاط سردسیر موجب بارش برف می‌شود.همچنین طی روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در غرب و جنوب غرب و چهارشنبه و پنجشنبه علاوه بر این نواحی در مرکز، شرق و شمال شرق وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

ضمن اینکه طی این مدت وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل احتمالا سبب ذوب برف و وقوع بهمن دور از انتظار نخواهد بود.

روز پنجشنبه دامنه فعالیت این سامانه گسترده‌تر شده و علاوه بر مناطق ذکر شده، هوای برخی مناطق در سواحل شمالی و شمال شرق و برخی مناطق جنوب و مرکز کشور را نیز متاثر خواهد کرد.

آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب