1399/11/28-12:34

گزارش القبس درباره تشدید اقدامات تیم حفاظت دکتر احمدی‌نژاد پس از انتشار برخی اخبار

گزارش القبس درباره تشدید اقدامات تیم حفاظت دکتر احمدی‌نژاد پس از انتشار برخی اخبار

یک منبع آگاه گفته است اخیرا و با توجه به افزایش تهدیدات در مورد ترور و حذف فیزیکی علیه احمدی نژاد او رفت و آمد به دفتر خود که در منطقه ولنجک تهران واقع شده است را کاهش داده و به ندرت از محل استقرار خود در منطقه نارمک خارج می شود. این منبع گفت 'در هفته های اخیر پروتکل های حفاظتی برای حفاظت از جان محمود احمدی نژاد شدت بیشتری یافته است.'

به گزارش دولت بهار، یک منبع مطلع به القبس گفت نگرانی‌های امنیتی در قبال حفظ جان احمدی نژاد منجر به کاهش رفت و آمد و سفرهای او افزایش ناگهانی پروتکلهای حفاظتی برای او شده است.

این منبع اضافه کرد "احمدی نژاد اخیرا در جلسه ای خصوصی گفته است که در مورد طرح ترور فیزیکی خود و عوامل دخیل در آن و همچنین برخی مسائل مهم مرتبط، ویدئویی ها را ضبط کرده است تا در وقت لزوم انتشار یابد."

یک منبع آگاه نیز گفته است اخیرا و با توجه به افزایش تهدیدات در مورد ترور و حذف فیزیکی علیه احمدی نژاد او رفت و آمد به دفتر خود که در منطقه ولنجک تهران واقع شده است را کاهش داده و به ندرت از محل استقرار خود در منطقه نارمک خارج می شود. این منبع گفت "در هفته های اخیر پروتکل های حفاظتی برای حفاظت از جان محمود احمدی نژاد شدت بیشتری یافته است."

گفتنی است خبرگزاری ایرنا و برخی از رسانه های دولتی و امنیتی دو هفته قبل اخباری را مبنی بر انفجار در منطقه نارمک تهران منتشر کرده بودند. پایگاه خبری دولت بهار که نزدیک به احمدی نژاد محسوب میشود در واکنش به انتشار این اخبار انفجار در منطقه نارمک نوشت: "برخی معتقدند اخبار انفجارها در نارمک که برخی رسانه ها با بزرگنمایی منتشر کردند، زمینه چینی برای عادی جلوه دادن سو قصد به جان دکتر محمود احمدی نژاد است."

سپاه انصار

حفاظت از جان شخصیت ها در ایران به عهده یک بخشی از سپاه با عنوان سپاه حفاظت انصار است. و هرگونه تعدی بر جان احمدی نژاد با مسولیت این نهاد است.

 گفتنی است احمدی نژاد اختلافات شدیدی با سازمان اطلاعات سپاه دارد و در سال ۹۶، او یک بار مفصلا در ویدیوئی که از خود منتشر کرد به انتقاد شدید از این سازمان و رئیس او حسین طائب پرداخت.

این منبع به القبس گفت پیش از این تا به حال دو تهدید امنیتی علیه محمود احمدی نژاد خنثی شده است. و با توجه به افزایش این تهدیدات محافظین او از تجهیزات جدیدتری برای حفاظت از او استفاده میکنند که تا پیش از این سابقه نداشته است.

 ویدئو کلیپی که اخیرا از دیدار او با برخی از مردم در محل زندگی او منتشر شده نشان میدهد، محافظین او آشکارا با اسلحه خودکار در این اجتماع حضور دارند، چیزی که تا پیش از این سابقه نداشته است.

نامه‌های احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد اخیرا اقدام به نامه نگاری با چهره های و شخصیت های گوناگون سیاسی در جهان کرده است که در ان نشانه‌هایی از مخالفت با سیاست‌های  نظام ایران وجود دارد. او در نامه بن سلمان به او گفت ادامه جنگ در یمن به نفع هیچ کدام از طرفها نیست و بازنده جنگ کشورهای منطقه و مردم هستند. همچنین او در مصاحبه با روزنامه القبس از لزوم تعامل و همکاری ویژه عربستان و ایران گفت.

همچنین در دوره ای که او رئیس جمهور بود، یکی از محافظین او در جنوب ایران ترور شد و چند هفته مانده به اتمام کار دولت او در خرداد 1392 نیز هلیکوپتر حامل او با سانحه مواجه شد ولی با این حال به او آسیبی نرسید. این منبع برای اولین بار در گفتگو با القبس، افشا کرد که سانحه‌ای که در این هلیکوپتر رخ داد عمدی بوده است.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب