1399/11/29-18:27

یادداشت علی اکبر جوانفکر/ من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود!

به گزارش دولت بهار، علی اکبر جوانفکر در کانال تلگرامی خود نوشت:

بنا به ادعای معاون سیاسی وزارت کشور، مردم در روز 22 بهمن به دنبال یک حرکت انسجامی بودند، اما کسانی که می خواستند در میدان 72 نارمک تجمع کنند، دنبال "هدف دیگری" بودند.

این مقام مسئول در وزارت کشور در حالی به نیت خوانی از شهروندان پرداخته است که گروههای مختلفی از مردم با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران قصد داشتند در میدان 72 نارمک مراسم جشن پیروزی انقلاب را همراه با دکتر احمدی نژاد برگزار کنند اما صدها تن از ماموران تحت امر وزارت کشور راه را بر روی آنان بستند!

"جمال عرف" نگفته است که منظورش از "هدف دیگر" چه بوده است و آیا مردم برای تجمعات خود، باید با اهداف مدنظر وزارت کشور هماهنگ شوند و هیچ هدف قانونی دیگری نداشته باشند؟!

وی حادثه برخورد با گروههایی از مردم در روز 22 بهمن و در اطراف منزل دکتر احمدی نژاد را "شبیه یک داستان" توصیف کرده و مدعی شده است که چنین چیزی "وجود خارجی" نداشته است؟!

این در حالی است که فیلم ها و عکس های منتشره در فضای مجازی موید حضور گسترده ماموران برای بستن راه های منتهی به میدان 72 نارمک و برخورد با برخی از آنان حکایت می کند.

این مقام مسئول در وزارت کشور برای القاء غیرواقعی بودن تشکیل ستاد در وزارت کشور جهت برخورد با گروههایی از مردم، ادعا کرده است که وزارت کشور وظیفه اش را از طریق استانداری ها و فرمانداری ها اعمال می کند که معنایش این است: من نبودم دستم بود، تقصیر آستینم بود.

مساله نگران کننده آن است که معاون سیاسی وزارت کشور با این دیدگاه امنیتی و غیرمنطقی به دیگران، چگونه می تواند مسئولیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 را برعهده داشته باشد؟!

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب