1399/12/03-11:12

سی و پنجمین هفته اعتراض علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

معترضان خشمگین سرزمین‌های اشغالی بار دیگر طبق روال شنبه شب‌ها و در اعتراض به سیاست‌های ناکارآمد "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها آمده‌اند تا سی و پنجمین تجمع اعتراضی علیه بی‌بی شکل گیرد.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که ساکنان خشمگین سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو در میدان معروف «پاریس» در «خیابان بالفور» نزدیک محل اقامت بی‌بی تجمع کردند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌هد که معترضان دست‌نوشته‌هایی در انتقاد از نتانیاهو در دست دارند.

این دور از اعتراض‌های سراسری به فساد نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نارضایتی نسبت به چگونگی مقابله وی با ویروس کرونا برگزار می‌شود.

مخالفان نتانیاهو خواستار استعفای وی به دلیل فساد مالی، رشوه، کلاهبرداری و ضعف مدیریت در مقابله با کرونا هستند.

این اعتراضات درحالی صورت می‌گیرد که براساس تازه‌ترین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه پس از انتخابات فروردین ماه آینده با مشکلات زیادی برای نخست وزیری مجدد روبه‌رو خواهد شد.

نتایح نظرسنجی که روزنامه "معاریو" روز جمعه منتشر کرد، نشان می‌دهد که حزب راستگرای "لیکود" به ریاست نتانیاهو تنها ۳۰ کرسی از مجموع ۱۲۰ کرسی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را به دست خواهد آورد، این درحالی است که نتانیاهو برای تشکیل کابینه ائتلافی نیازمند موافقت دستکم ۶۱ نماینده از ۱۲۰ نماینده کنست است.

چهارمین انتخابات در سرزمین‌های اشغالی (سوم فرودین ماه ۱۴۰۰) در حالی برگزار خواهد شد که ساکنان سرزمین‌های اشغالی نسبت به عملکرد منفعلانه نتانیاهو در کنترل شیوع ویروس کرونا معترض هستند و هر شنبه شب،  در اعتراض به سیاست‌های غلط وی، گسترش بیکاری بی‌سابقه در اسرائیل به خیابان‌ها می‌ آیند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب