1399/12/05-23:33

گرانی ها بیداد می‌کند و جان مردم را به لب رسانده

نماینده تفت در مجلس با بیان اینکه گرانی ها بیداد می‌کند و جان مردم را به لب رسانده گفت: میوه در حال حذف شدن از سبد غذایی طبقات محروم جامعه است و باید دولت و مجلس کاری برای مردم کنند.

به گزارش دولت بهار، نماینده تفت در مجلس با بیان اینکه گرانی ها بیداد می‌کند و جان مردم را به لب رسانده گفت: میوه در حال حذف شدن از سبد غذایی طبقات محروم جامعه است و باید دولت و مجلس کاری برای مردم کنند.

سید جلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی اظهار داشت: از عنایات مقام معظم رهبری نسبت به حمایت از قانون رفع تحریم ها تشکر می کنم و امیدوارم دولت در کنار مجلس گام بردارد.

وی در تذکری خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: تعداد قابل توجهی پروژه های نیمه تمام در حوزه تربیت بدنی، راه، آب و سلامت وجود دارد که پیشرفت بیش از 90 درصد دارند، امیدواریم در این دولت افتتاح شوند.

نماینده تفت در مجلس از بنیاد مسکن خواست برای مسکن جوانان که در روستاها حضور دارند، تلاش کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: گرانی ها بیداد می‌کند و جان مردم را به لب رسانده، میوه در حال حذف شدن از سبد غذایی طبقات محروم جامعه است. در کنار روغن نباتی، اقلام بسیار زیادی به فروش می رسد که باید وزیر صمت پاسخگو باشد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب