1399/12/08-13:41

یادداشت علی اکبر جوانفکر/ دمدمی مزاج!

یادداشت علی اکبر جوانفکر/ دمدمی مزاج!

کاملا روشن است که دکتر احمدی نژاد نه فقط دچار استحاله نشده، بلکه بسیار هوشمندانه تر از همیشه، مدافع مواضع انقلابی و آرمان گرایانه ملت ایران است اما متاسفانه افراد دمدمی مزاجی مانند امیرحسین ثابتی حوزه تاثیر و کارامدی خود را تا حد تبدیل شدن به ابزاری در خدمت منویات برخی نهادهای امنیتی و گروههای سیاسی تنزل داده اند.

دولت بهار/ علی اکبر جوانفکر: دکتر احمدی نژاد اخیرا در پاسخ به پرسش خبرنگار روزنامه فرانسوی فیگارو در باره سخنان ایشان در سال 1386دایر بر نابودی اسرائیل تصریح کرد که ممکن است در باره نابودی اسرائیل سخن شخص دیگری (امام خمینی) را نقل کرده باشم.   

فردی به نام امیرحسین ثابتی مجری یکی از شبکه های صدا و سیما ادعا کرده است که احمدی نژاد به دلیل استکبارستیز بودن و دفاع شجاعانه از «نابودی اسراییل»، شخصیت محبوب وی بوده اما اظهاراتش در مصاحبه با فیگارو نشان داده که او دچار استحاله شده است!

با توجه به انعکاس وسیع این اظهارات در فضای مجازی و بويژه رسانه های تحت حمایت برخی نهادهای امنیتی، به توضیحاتی در این باره می پردازم:

1- بیان سخن امام خمینی (ره) دایر بر اینکه اسرائیل در مسیر نابودی قرار دارد و موجودیت آن به دلیل نامشروع بودن، از بین رفتنی است، با اینکه رئیس جمهور یا یک مقام رسمی اعلام کند هدف ما نابودی اسرائیل است و برای آن برنامه ریزی و تلاش می کنیم، دو موضوع کاملا متفاوت از هم هستند و رسانه هاي غربی همواره تلاش کرده اند تا این دومی را جا بیندازند تا بهانه ای برای برخورد با ایران داشته باشند.

2- روزنامه فرانسوی لوپوئن در اول دی ماه 1397، آقای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه را در خصوص اظهارات آقای احمدی نژاد دایر بر نابودی اسرائیل مورد سئوال قرار داد و او در پاسخ گفت: آقای احمدی نژاد نیز چنین حرفی نزده است. وی حرف امام (خمینی) را یادآوری کرد که گفته بود: "اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد". وی نگفته بود که "می خواهد آنرا نابود کند!". وی گفته بود که اسرائیل با این سیاست هایی که دنبال می کند به این سرنوشت مبتلا خواهد شد.

3- ادعای امیرحسین ثابتی که گفته است آقای احمدی نژاد محبوب او بوده است، دروغی بیش نیست زیرا او طی هشت سال اخیر از مخالفان دکتر احمدی نژاد بوده و حتی در خرداد ماه امسال ادعا کرده است که خطر احمدی نژاد از روحانی بیشتر است!

4- با توجه به استقبال گسترده مردم از دکتر احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، برخی از نهادهای امنیتی و عوامل رسانه ای آنها در تلاش هستند تا با ایجاد شبهات گوناگون، در دل میلیونها تن از مردم طرفدار ایشان تردید افکنی کنند و ثابتی با قرار دادن خود در موضع طرفداری از احمدی نژاد، همین خط را دنبال کرده است.

5- امیرحسین ثابتی در دولت قبل هم خودش را عاشق احمدی نژاد وانمود می کرد و مدعی بود که" حتی اگر دیپلماسی او هم مثل خیلی از دولت های قبل بود، بازهم عاشق احمدی نژاد و طرفدار پرو پاقرص این دولت بودم! ".

6- ثابتی پیش از این اظهار عقیده کرده است که "آمدن احمدی نژاد کافی بود تا عباراتی همچون "دولت اسلامی"، "جامعه ولایی"، "گفتمان مهدویت" و ... حتی یکبار هم که شده به گوش مردم بخورد ...

7- کاملا روشن است که دکتر احمدی نژاد نه فقط دچار استحاله نشده، بلکه بسیار هوشمندانه تر از همیشه، مدافع مواضع انقلابی و آرمان گرایانه ملت ایران است اما متاسفانه افراد دمدمی مزاجی مانند امیرحسین ثابتی حوزه تاثیر و کارامدی خود را تا حد تبدیل شدن به ابزاری در خدمت منویات برخی نهادهای امنیتی و گروههای سیاسی تنزل داده اند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب