1399/12/16-14:23

القبس: رئیس جمهور سابق ایران تهدید به ترور شده است + عکس

به گزارش دولت بهار، روزنامه القبس چاپ کویت نوشت: چند کانال تلگرامی پربازدید در ایران که نزدیک به مراکز تصمیم گیری هستند، طی روزهای گذشته، احمدی نژاد را تهدید به ترور کردند و در مطالبی تهدیدآمیز سرنوشت احمدی نژاد را شبیه بختیار دانستند که در پاریس ترور شد.

به نوشته القبس اینگونه تهدیدها پس از واکنش شدید احمدی نژاد به اظهارات حداد عادل در خصوص عدم صلاحیت وی برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، مطرح شده است.

در این گزارش آمده است: احمدی نژاد در گفتگوی اخیر خود با مردم گفته است : " بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما ما را تهدید به ترور کرده است، پیدا می شود که مربوط به کجاست. "

این روزنامه به نقل از " یک منبع مطلع " افزوده است: گردانندگان کانالهایی که در تلگرام احمدی نژاد را به ترور تهدید کردند، وابسته به سازمان اطلاعات سپاه می باشند.

کانال "خیانت خواص" ، در یکی از پستهای اخیر خود نوشته بود که سرنوشت احمدی نژاد شبیه سرنوشت میرحسین موسوی که در پی اتفاقات 2009 حصر شد نیست، بلکه او سرنوشتی شبیه بختیار پیدا خواهد کرد.

این روزنامه کویتی به نقل از دکتر احمدی نژاد نوشته است: " من در این ویدئوها مسائل را گفتم و تشریح کردم چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می نشینند و چه تصمیماتی می گیرند. اینها را گفته ام، ضبط کرده ام و در چندین جای مطمئن قرار داده ام. "

این گزارش افزوده است: محمود احمدی نژاد در حال حاضر پیشتاز نظرسنجی های گوناگون انتخاباتی در ایران است.

القبس همچنین به این سخن دکتر احمدی نژاد اشاره کرده است که می گوید: " متاسفانه کشور ما امروز گرفتار عده ای شده است که خود را برتر از مردم و صاحب اختیار و مالک کشور تلقی می کنند و دنبال این هستند که مردم را به طور کامل از همه عرصه ها کنار بزنند و همه امور در دست خودشان باشد. "


نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب