1399/12/23-14:55

اسکوچیچ: شک ندارم که همه چیز از قبل مشخص شده بود

اسکوچیچ: شک ندارم که همه چیز از قبل مشخص شده بود

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد که داده شدن میزبانی به بحرین توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبل مشخص شده بود.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، «دراگان اسکوچیچ»  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی اینستاگرامی نسبت به اتفاقات اخیر و داده شدن میزبانی مسابقات تیم ملی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور بحرین واکنش نشان داد.  

اسکوچیچ در این پیام نوشت: خطاب به تمامی فوتبال‌دوستان ایرانی.  وقتی با آقای «شین مَن گیل»  رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا در روز ۲۶ بهمن ویدئو کنفرانس داشتیم، مستقیماً به ایشان خاطر نشان کردم که به عقیده من تمام تصمیمات از قبل گرفته شده و این کنفرانس تنها به حالتی تشریفاتی و فرمالیته برگزار شده است و من فایده‌ای در آن نمی‌بینم.

وی افزود: در ظاهر، آنها نظرات ما را خواستند اما شک ندارم که همه‌چیز از قبل مشخص شده بود، چرا که وقتی صحبت از انجام بازی‌ها در فروردین یا تعویق آنها به خرداد بود، ناگهان پیامی روی صفحه مانیتور ظاهر شد که تعویق بازی‌ها قطعی شده.  چیزی که بیشتر تعجب مرا برانگیخت، زمانی بود که موضوع جلسه درباره تعویق بازی‌ها از فروردین به خرداد بود و بدون هیچ مقدمه‌ای، نماینده بحرین شروع به صحبت از میزبانی کرد که کاملاً باعث حیرت‌زدگی من شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیام خود تصریح کرد: گذشته از اینها، برایم قابل‌ هضم نیست که‌ چرا مسابقات حدود یک سال به تعویق افتاده است. وقتی صحبت از صحت و سلامت انسان‌ها باشد، قطعاً حفظ سلامت افراد و رعایت پروتکل‌ها برایم بالاترین اولویت است. اما، ویروس کرونا دیگر موضوعی جدید نیست و فکر می‌کنم که AFC تجربیاتی در زمینه برگزاری مسابقات در این یک سال پیدا کرده. من مصرانه از نمایندگان AFC خواستم تا از برگزاری رقابت‌های مختلف در اروپا الگوبرداری کنند و پاسخ آنها به من چنین بود، «شما متوجهِ تنوع قاره آسیا نیستید.» حالا با این تصمیم، کاملاً متوجهِ تنوع در طرز برخورد شده‌ام. خلاف عرف.

وی در ادامه نوشت: در نظر من، AFC می‌بایست راهکاری پیدا می‌کرد که به نفع همه باشد - و نه یک تیم - و تصمیمی سازگار با روح ورزش می‌گرفت. اما در نهایت، تمام تیم‌ها باید با ما مواجه شوند و ما هم بدون‌شک حضوری قدرتمندانه خواهیم داشت و بر این موقعیت فائق خواهیم آمد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در رده سوم جای دارد و باید در خردادماه چهار بازی باقیمانده خود را در بحرین به صورت متمرکز برگزار کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب