1399/12/27-20:51

پایان خوش استقلال در سال ۹۹

تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال برابر ماشین سازی به پیروزی رسید تا سال ۱۳۹۹ را با خوشی به پایان برساند. این سومین برد فرهاد مجیدی از زمان شروع کارش در استقلال است.

به گزارش دولت بهار، روز نخست از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از بازی‌های امروز تیم استقلال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز میهمان تیم ماشین سازی بود و موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر ‏‬به پیروزی برسد.

محمد نادری (۱۹) و ارسلان مطهری (۴۲) برای استقلال در این مسابقه گلزنی کردند. آبی‌ها با این نتیجه سال ۱۳۹۹ را با پیروزی به اتمام رساندند و با ۳۳ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماندند.

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی بازی را با ترکیب رشید مظاهری، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی (۸۶- داریوش شجاعیان)، آرش رضاوند (۵۵- مهدی مهدی پور) فرشید اسماعیلی (۸۶- سینا خادم پور)، بابک مرادی (۵۵ - احمد موسوی)، مهدی قایدی (۷۶- متین کریم زاده) و ارسلان مطهری آغاز کرد.

آبی‌ها کار میزبان خود را در همان نیمه نخست یکسره کردند. ابتدا محمد نادری روی کرنر ارسالی مهدی قایدی دروازه ماشین سازی را در دقیقه ۱۹ باز کرد. در حالی که ماشین سازی دنبال جبران نتیجه بود، قایدی روی یک ضد حمله سریع، ارسلان مطهری را صاحب موقعیت کرد و مطهری هم توانست برای دومین بار تیم استقلال را در دقیقه ۴۲ به گل برساند.

در نیمه دوم استقلال ضمن تلاش برای حفظ نتیجه، شانس خود را برای افزایش تعداد گل‌ها امتحان کرد. مجیدی در این نیمه مهدی مهدی پور و احمد موسوی را وارد زمین کرد تا قدرت دفاعی تیمش را بیشتر کند. قایدی هم در دقیقه ۷۶ از زمین بیرون رفت و جای خود را به متین کریم زاده داد.

ماشین سازی در نیمه دوم از خلق موقعیت جدی روی دروازه استقلال بازماند و نتوانست حتی یکی از گل‌های خورده را جبران کند. استقلال هم که به این نتیجه برابر قعرنشین لیگ راضی بود، بازی را مدیریت کرد تا با همان دو گل، مسابقه و سال ۱۳۹۹ را به پایان برساند.

استقلال از زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی دو بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی انجام داده و در هر سه مسابقه به پیروزی رسیده است تا این مربی آمار فوق‌العاده‌ای از خود بر جای بگذارد.

اشکان خورشیدی داور بازی امروز به فرهاد مجیدی، سینا خادم پور و محمد نادری از استقلال و حبیب گردانی از ماشین سازی کارت زرد نشان داد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب