1399/12/29-11:19

بهتر است روحانی دیگر سخنرانی هم نکند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهوری مبنی بر اینکه کشور در این سال‌ها به خوبی اداره شده و هیچکس نباید واقعیت‌ها را تحریف کند، گفت: آقای روحانی که خود را قرنطینه کرده، بهتر است دیگر سخنرانی هم نکند، چرا که با توجیه‌های بی‌اساس دل مردم را آتش می‌زند.

به گزارش دولت بهار به نقل از مهر، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: سوال ما از رئیس جمهوری این است که آیا ایستادن مردم در صف های طولانی برای تهیه کالاهای اساسی، خوب اداره کردن کشور است؟ آیا افزایش شدید قیمت مسکن به دلیل سوءمدیریت این دولت به معنای آن است که کشور به خوبی اداره شده است؟

وی تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی هم مردم برای تهیه کالاهای اساسی خود در صف نمی ایستادند اما روحانی و تیم اقتصادی او کاری کردند که مردم برای تهیه مایحتاج خود در صف بایستند و کجای این واقعیت اشتباه و تحریف است؟

سلیمی اظهار کرد: حتما خوب اداره کردن کشور به این معنا است که کارخانه ها دچار رکود و تعطیلی شوند! همه ما به خوبی می دانیم که تیم مذاکره کننده ما در برجام هیچ کاری نکردند و فقط کلاه گشادی سر دولتمردان رفت و کجای این موضوع تحریف واقعیت است؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخش دیگری از اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه برخلاف نظر برخی اقتصاددانان، اقتصاد کشور دچار تورم ونزوئلایی و سه رقمی نشد، گفت: عجیب است که رئیس جمهور صحبت های گذشته خود را فراموش کرده است، چرا که وی در سال ۹۶ مدام می گفت که در دولت قبل تورم دو رقمی بود و ما توانستیم آن را یک رقمی کنیم اما امروز حرف دیگری می زند و می گوید که اقتصاد کشور دچار تورم سه رقمی نشد!

سلیمی افزود: قطعا اگر این دولت سر کار نبود و به کل ما دولت نداشتیم، قطعا وضعیت تورم از این حالت بدتر نمی شد. مردم برای تهیه کالاهای مورد نیاز خود در ایام نوروز دچار مشکلات زیادی شده اند و قیمت ها به ویژه قیمت میوه سر به فلک می زند که البته رئیس جمهور خبری از این قیمت ها ندارد، چرا که اقوام وی واردکننده موز هستند و از خارج از کشور برای وی میوه های مرغوب می آورند و قطعا اطلاعی از بازار و وضع مردم ندارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این دولت در ماه‌های پایانی از عمر خود به سر می برد و در این شرایط بهتر است رئیس جمهور به جای توجیه و حرف‌های بی‌اساس از مردم عذرخواهی کند و به آنان توضیح دهد که چه شد که پراید هفت میلیونی به ۱۳۰ میلیون تومان رسید. ما واقعیت ها را بیان می کنیم اما گویا رئیس جمهور فراموش کرده که وضعیت کشور چه بود و با سوءتدبیر وی به کجا رسید.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب