1400/01/02-01:21

میلیچ در آستانه عقد قرارداد جدید با باشگاه استقلال

مدیر امور بین‌الملل باشگاه استقلال گفت: باشگاه تعامل خوبی با میلیچ برای تمدید قرارداد دارد و قرار است به زودی قرارداد او تمدید شود.

به گزارش دولت بهار به نقل از ایرنا، کاظم قیم، مدیر بین الملل باشگاه استقلال، در خصوص آخرین وضعیت قرارداد میلیچ، گفت: میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با من و احمد مددی، مدیر عامل باشگاه جلسه ای را برگزار کرد. مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ انجام شده است. میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و قرار است مددی این موضوع را با هیات مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او بررسی می شود. 

وی افزود: اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئنا با شروع روزهای کاری در سال جدید، پاسخ باشگاه به او ارائه می شود. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مشکلی نیست.

مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال تصریح کرد: مبلغی هم قرار بود به میلیچ پرداخت شود ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی از طریق بانک مرکزی انجام شود، این موضوع به لحاظ نامه‌های اداری و پیگیری‌های لازم، زمان بر است و مطمئنا به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده شود، به وی پرداخت خواهد شد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب