1400/01/06-10:22

فعالیت تیم ماشین‌سازی تبریز به حالت تعلیق درآمد

فعالیت تیم ماشین‌سازی تبریز به حالت تعلیق درآمد

فعالیت تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از سوی مالک این باشگاه به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس از تبریز، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه ماشین‌سازی تبریز با صدور اطلاعیه‌ای‌، رسما اعلام کرد که فعالیت تیم ماشین‌سازی تا مشخص شدن وضعیت این باشگاه به حالت تعلیق درآمد.

در این نامه 6 بندی زنوزی به شرایط تحویل گرفتن تیم در سال 96، بدهی‌های باشگاه ماشین‌سازی قبل از مالکیتش و ... پرداخته و از دستورالعمل‌های مصوبه و ابلاغی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار بی‌اطلاعی کرده و عنوان کرده است: در نامه 3 فروردین دلایل قطعی خود برای انصراف از تیمداری باشگاه بزرگ ماشین‌سازی اعلام نموده‌ام.

در بند پایانی این نامه آمده است:

مجددا ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد بزرگ شعبانیه و میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر‌(عج) و تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما و هواداران عزیز باشگاه ماشین‌سازی تبریز اعلام می‌نمایم، نظر به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور و لزوم تمرکز بیشتر تیمداری حرفه‌ای در باشگاه بزرگ تراکتور و تمرکز بر زیرمجموعه‌های تحت مدیریت اینجانب بر تولید حداکثری در راستای تحقق اهداف تبیینی مقام معظم رهبری مدظله العالی(تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی) دیگر امکان تیمداری در باشگاه ماشین‌سازی تبریز را ندارم.

بدین وسیله با احترام به خواست و نظر هواداران فهیم باشگاه ماشین‌سازی مبنی بر ترک مالکیت، رسما انصراف خود را از مالکیت و همچنین هرگونه مدیریت و دخالت در باشگاه بزرگ ماشین‌سازی تبریز را اعلام می‌نمایم و ادامه فعالیت باشگاه ماشین‌سازی تبریز از سوی اینجانب به حالت تعلیق در می‌آید تا انتقال قطعی امتیاز از سوی هیات محترم فوتبال استان آذربایجان‌شرقی محقق گردد.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب