1400/01/18-15:04

معلوم نیست مسؤولان از اصلاح وضع اقتصادی ناتوانند یا بی‌اعتنا

دبیر شورای نگهبان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران‌کننده است و معلوم نیست مسؤولان از اصلاح وضعیت موجود اقتصادی، ناتوان هستند یا اینکه اعتنایی ندارند؟

به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۱۸ فروردین ۱۴۰۰) طی سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه امروز، با تبریک ایام شعبانیه و حلول سال جدید شمسی، ضمن توصیه به مردم برای استفاده بیشتر از روز‌های باقی‌مانده ماه شعبان، اظهار داشت: جوانان مؤمن زیادی در کشور حضور دارند و ما امید داریم که به دعا‌های خالصانه این جوانان و همت مضاعف مسئولان، مسائل و مشکلات کشور هر چه زودتر حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا و ابتلای هزاران نفر از مردم به این بیماری منحوس، تصریح کرد: متأسفانه دوباره تعداد زیادی از شهر‌های کشور به شدت درگیر کرونا شده‌اند؛ کرونا به سرعت در حال پیشروی است و این بسیار نگران‌کننده شده، ولی امیدواریم که مسئولان و مردم با همکاری هم، هر چه زودتر وضعیت را کنترل کنند.

دبیر شورای نگهبان همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران‌کننده است و معلوم نیست که آیا مسئولان از اصلاح وضعیت موجود اقتصادی، ناتوان هستند یا اینکه اعتنایی ندارند؛ وضعیت برای اقشار کم‌درآمد جامعه، بسیار سخت شده و نرخ‌ها هر روز بالا می‌رود، مسئولان باید هر چه سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آیت‌الله جنتی به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: امسال انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان دوره‌ای خبرگان رهبری و همچنین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم؛ امیدوارم که همه‌ی مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیری که اندیشیده شده، مشارکت حداکثری داشته باشند؛ چرا که انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: تمام امور اجرایی و اداره کشور برعهده رئیس جمهور است و اگر فردی توانمند به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، حتماً می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

دبیر شورای نگهبان در پایان تأکید کرد: هر کاری که از دست شورای نگهبان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برآید، دریغ نخواهد کرد و به نظر می‌رسد وقتی ما در این وضعیت سخت اقتصادی همراه و هم‌درد مردم هستیم، می‌توانیم مسئولان امر را فراخوانده و از آن‌ها بابت شرایط فعلی توضیح خواسته و تذکرات لازم را بدهیم.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب