1400/01/22-21:29

دعوتنامه الکترونیک از دکتر احمدی‌نژاد جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و درخواست از شورای نگهبان

دعوتنامه الکترونیک از دکتر احمدی‌نژاد جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و درخواست از شورای نگهبان

از فرزند رشید و فرزانه ایران جناب آقای دکتر محموداحمدی نژاد استدعا دارد تا در عمل به تکلیف الهی و انسانی خویش آستین همت بالا زده و برای شرکت در انتخابات پیش رو اعلام نامزدی نمایند.

به گزارش دولت بهار، متن دعوتنامه از دکتر احمدی‌نژاد جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و درخواست از شورای نگهبان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عنایت به فرارسیدن موسم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نظر به شرایط بسیار دشوار و فاجعه بار اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی، ملت بزرگ و آزاده ایران با امضای این پویش مردمی، از فرزند رشید و فرزانه ایران جناب آقای دکتر محموداحمدی نژاد استدعا دارد تا در عمل به تکلیف الهی و انسانی خویش آستین همت بالا زده و برای شرکت در انتخابات پیش رو اعلام نامزدی نمایند.

از مقامات عالیه کشور و اعضای محترم شورای نگهبان نیز مجدانه تقاضامندیم تا با پاسخ مثبت به خواسته قلبی قاطبه ی ملت انقلابی ایران، نقش حساس و تاریخی خود را در برگزاری یک انتخابات پرشور و عزتمندانه ایفا نمایند. باشد تا بار دیگر رایحه خوش خدمت بی منت مشام جانمان را بنوازد و رشد و اعتلای همه جانبه کشور در صحنه داخلی جلابخش دیدگانمان باشد و حیثیت و عزت جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل اعاده شود.

 لینک سامانه امضا الکترونیک:

https://ahmadinejad1400.com

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب