1400/01/25-15:45

جزئیات سرقت بنزین دو برادر از پالایشگاه تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ: ۲ برادر، شهریور سال گذشته با خرید یک قطعه زمین تصمیم به سرقت از لوله اصلی بنزین را داشتند که در چاه احداثی حبس شده و جان خود را از دست دادند.

به گزارش دولت بهار به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در خصوص جزئیات سرقت بنزین با حفر تونل از پالایشگاه تهران، اظهار داشت: ساعت ۹:۳۰ شامگاه بیست و سوم فروردین ماه، نگهبان یک قطعه زمین چهار دیواری در محدوده "کهریزک" با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس می‌گیرد و تقاضای خدمات پلیسی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نزدیکترین تیم گشت کلانتری به نشانی اعلامی اعزام شدند، عنوان کرد: با حضور ماموران در محل این نگهبان اعلام کرد، مالکان این قطعه زمین که دو برادر هستند به داخل چاهی که حفر کرده بودند، رفته اند و مدتی است که بازنگشته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مقدار فراوانی گاز بنزین در چاه جمع شده و انتهای مسیر چاه را مقداری زیادی بنزین مسدود کرده است که حضور عوامل آتش نشانی و تجهیزات ایمنی ضروری بود.

وی توضیح داد: با تلاش ماموران آتش‌نشانی و امداد و نجات که از شب دوشنبه ۲۳ فروردین تا غروب روز گذشته حوالی ساعت ۶:۳۰ ادامه داشت، هر ۲ جوان ۲۵ و ۳۵ ساله در حالی که جان خود را از دست داده بودند، از داخل چاه به خارج منتقل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که این ۲ برادر حدود یک سال پیش قطعه زمین مذکور را خریداری و با حفر چاه قصد سرقت از لوله بنزین انتقالی به شهر ری را داشتند که پس از حفر چاه، هنگام سرقت از لوله براثر فشار زیاد بنزین در داخل چاه حبس شده و جان خود را از دست داده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این رابطه مغنی (چاه کن) و نگهبان چهار دیواری که با این ۲ برادر همدست بودند، شناسایی و دستگیر شدند و هر دو متهم برای کشف جزئیات پرونده به کلانتری انتقال یافتند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب