1400/02/02-21:00

ثبت نام کنکور دکتری تمدید شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام کنکور دکتری تحصصی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش دولت بهار، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

او ادامه داد: نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۰ از تاریخ ۲۹ فرردین ماه آغاز شد و مقرر بود این مهلت امروز پنج شنبه ۲ اردیبهشت به پایان برسد.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در این مهلت موفق به ثبت نام نشده اند و همچین اعمال اصلاحات در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در آزمون دکتری می‌توانند  تا پایان روز یکشنبه  ۵ اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

زرین آمیزی اضافه کرد: آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: ۱۸۵ هزار و ۶۹ نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده بودند که ۱۳۶ هزار و ۶۶۵ نفر در مرحله اولیه مجاز شدند و ظرفیت پذیرش به غیر دانشگاه آزاد ۱۲ هزار و ۳۲ نفر است. تاکنون از میان ۱۳۶ هزار داوطلب مجاز، تعداد ۶۲ هزار و ۶۶۶ نفر اقدام به انتخاب رشته کرده اند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب