1400/02/08-15:24

تنها چهره ای که می تواند با به میدان آوردن توده های مردم انتخابات را پرشور کند، احمدی نژاد است

به گزارش دولت بهار، آرین منش، نماینده سابق مشهد گفت: متاسفانه هنوز علایم و آثاری از مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی وجود ندارد. هنوز مردم و نخبگان نمی دانند چه کسی قرار است در صحنه حضور داشته باشد که حتی راجع به او صحبت کنند.

جواد آرین منش خاطرنشان کرد: طبعا در چنین شرایطی یکی نقش شورای نگهبان مطرح است و بعد ورود آدم‌ های بزرگ و بعد نقش فضای مجازی و رسانه های نوین که می تواند در مشارکت حداکثری مردم نقش داشته باشد.

وی افزود: الان نه در اردوگاه اصلاح طلبان تحرکی جدی دیده می شود و نه چهره شاخصی پا به میدان می گذارد. به نظر می رسد کار به دست نیروهای درجه سه و چهار اصلاحات می افتد و به طور طبیعی آنها نمی توانند کوره انتخابات را گرم کنند.

در درون اصولگرایی چهره ای که قدری می تواند عامل انسجام باشد رییسی است که صراحتا پا به میدان نگذاشته است. برخی نیروهای نزدیک به رییسی هم بلاتکلیف مانده اند چون در خود این مسئله قاطعیت نمی بینند و از این رو انتخابات گرم نمی شود.

نماینده سابق مشهد اظهار کرد: به عقیده من تنها چهره ای که می تواند با به میدان آوردن توده های مردم انتخابات را پرشور کند، احمدی نژاد است. من عقیده دارم در صورت تایید صلاحیت او توده های مردم پای صندوق رای می آیند و حتی من عقیده دارم با وجود رییسی هم باز احمدی‌نژاد رای بیشتری دارد ولی جوری رفتار می شود که گویی او رد صلاحیت شده است. در نظر سنجی نهادها نام او حذف می شود ولی حذف نام او موجب حذف خودش نمی شود.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب