1400/02/09-22:24

جودوی ایران تا سال ۱۴۰۲ محروم شد

جودوی ایران تا سال ۱۴۰۲ محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی جودو فدراسیون جودو ایران به مدت 4 سال اعلام کرد که این محرومیت تا 26 شهریور 1402 اعمال خواهد شد.

به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، در پی ابطال رأی فدراسیون جهانی جودو مبنی بر تعلیق نامحدود فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران، توسط دیوان داوری ورزش که منجر به صدور جواز حضور تیم ملی جودو ایران در مسابقات آسیایی 2021 شد. پس از آن با ارجاع مجدد موضوع اختلاف به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، به منظور صدور رأی جدید، منطبق با مقررات انضباطی فدراسیون جهانی سرانجام امروز (پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه) بر اساس ابلاغیه ای نتیجه رای کمیته انضباطی به فدراسیون جودوی ایران واصل شد.

کمیته انضباطی فدراسیونجهانی جودو با احتساب حدود 20 ماه تعلیق فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران در خلال روند رسیدگی به این دعوا در دیوان داوری ورزش، حکم خود را مبنی بر محرومیت فدراسیون جودو ایران به مدت 4 سال اعلام کرد که این محرومیت تا 26 شهریور 1402 اعمال خواهد شد.

بر اساس مقررات بین المللی، فدراسیون جودو ایران ظرف 21 روز از تاریخ وصول این رأی، فرصت دارد اعتراض خود را نسبت به رأی محرومیت چهار ساله نزد دیوان داوری ورزش ثبت کند.

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب