1400/02/14-16:32
در دیدار با رزمی کاران؛

دکتر احمدی‌نژاد: به لطف خدا، با وحدت و همدلی از این دست انداز عبور خواهیم کرد؛ وقتی از دست انداز رد شد، دیگر اتوبان است! + فیلم

دکتر احمدی‌نژاد: به لطف خدا، با وحدت و همدلی از این دست انداز عبور خواهیم کرد؛ وقتی از دست انداز رد شد، دیگر اتوبان است! + فیلم

به دلایلی که همه می دانیم، یک دست اندازی در مسیر تاریخی ملت بزرگ ایران قرار گرفته است، اما به لطف خدا، با وحدت و همدلی از این دست انداز عبور خواهیم کرد. وقتی از دست انداز رد شد، دیگر اتوبان است، یک آزادراه پهن است که ملت به سرعت به قله‌های پیشرفت دسترسی پیدا خواهد کرد.

به گزارش دولت بهار، متن سخنان دکتر احمدی‌نژاد در دیدار با جمعی از رزمی کاران در میدان ۷۲ نارمک بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اللهم عجل لوليك الفرج والعافية و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه والمستشهدين بين يده

خیلی خوش آمدید، بزرگواری فرمودید. بنده هم شهادت امیرالمومنین، علی(ع) را به همه شما، ملت ایران و کل جامعه بشری تسلیت عرض می کنم. بخصوص برای جامعه ورزشکاران، امیرالمومنین یک معنای دیگری دارد چون ورزش، در واقع روح مردمداری، عشق به مردم، عشق به بزرگی، برادری، تواضع و جوانمردی است و امیرالمومنین، پهلوان پهلوانان است، الگوی پهلوانان عالم است، الگوی همه انسانهایی است که می خواهند آزاد، سرافراز و سالم زندگی کنند. به همگان شهادت امیرالمومنین(ع) را تسلیت می‌گویم.

او الگوی انسان ها در تمام ابعاد زندگی است. در اوج قهرمانی و پهلوانی، که همه بزرگان و قدرتمندان در برابرش زانو می‌زنند، او در برابر یک کودک یتیم، زانو می‌زند و اشک از چشمانش جاری می شود. وقتی غم یک زن بیوه را می بیند، بی تاب می شود و تا آن را برطرف نکند، ساکت نمی‌نشیند. در هیچ نبردی، کسی پشت او را ندید و وقتی با نامرد ها مواجه می شود از آنها عبور می کند. اخلاق را در همه عرصه ها رعایت می‌کند یعنی بدترین صحنه ها را طراحی می کنند که او را ذره ای از مرز اخلاق بیرون ببرند اما او محکم می ایستد. وقتی به نقطه نهایی پیروزی می رسد، وقتی دشمنش برهنه می شود، صورتش را بر می گرداند و به او میگوید برو تو را به بدنت بخشیدم. به خاطر عدالت، برادر خودش را رد می‌کند، به خاطر اجرای عدالت در مقابل همه قلدرها می ایستد. تسلیت می گویم مخصوصاً به شما ورزشکاران رزمی کار، که دلتان با امیرالمومنین(ع) است و ایشان را الگوی خودتان قرار داده اید.

امروز کشور عزیز ما، مشکلات فراوانی دارد، همه می دانیم و داریم با آنها زندگی می‌کنیم. راه حل آن هم بازگشت به اخلاق و منش پهلوانی است. شرایط سخت شده است و همه این را لمس می کنیم ولی من اطمینان دارم که با همت ملت، این شرایط عوض خواهد شد. ما یک ملت بزرگ داریم، یک ملت بزرگ وقتی حرکت می کند، امثال بنده که کوچک و خادم همه هستم، در بین ملت گم می‌شود. یک ملت بزرگ ۸۵ میلیونی، که در این ملت انسانهای بزرگ، توانمند و دلسوز الی ماشاالله وجود دارد البته همه ملت، دلسوز، عاشق وطن، فرهنگ، دین و آئین کشور هستند و دوست دارند این پرچم همیشه بالا باشد.

من یقین دارم که ان‌شاءالله این اتفاق خواهد افتاد، یک دست اندازی در مسیر تاریخی ملت بزرگ ایران قرار گرفته است، به خاطر دلایلی که همه می دانیم، همه می دانیم که چرا این اتفاق افتاد! اما به لطف خدا، با وحدت و همدلی از این دست انداز عبور خواهیم کرد. وقتی از دست انداز رد شد، دیگر اتوبان است، یک آزادراه پهن است که ملت به سرعت به قله‌های پیشرفت دسترسی پیدا خواهد کرد.

خیلی بزرگواری کردید، به برادر و خادم کوچکتان لطف کردید و تشریف آوردید. در این شبها دعا کنیم نه فقط برای ملت خودمان بلکه برای همه ملت ها دعا کنیم. من همه شما را دوست دارم، همه ملت را دوست دارم، وجودم برای شماست، تمام سلولهای قلبم پر از عشق به شماست. دعا می کنم که همه شما عزیز و سلامت باشید. ان‌شاءالله خدا ملت ایران و همه ملت ها را به آن جایگاه شایسته خودشان برساند.

دعا کنید صاحب اصلی بیاید و دنیا را درست کند. همه امیدها به اوست و ما منتظر او هستیم. شبها، شبهای دعاست. از خدا بخواهیم که آن یاور حقیقی بشریت، امام زمان(عج) را هرچه زودتر برساند و ما را از یاران، اعوان، انصار و فداکاران در راهش قرار دهد. خدایا به دست او همه مشکلات را برطرف بگردان. همه ملت ها را نجات عنایت بفرما. همه مریض‌ها را شفا عنایت بفرما. همه فقرا را غنی کن. همه اسرا و دربند ها را آزاد بفرما. همه آوارگان را به وطنشان برگردان. خدایا صلح، امنیت، برادری، عزت و برخورداری را به حق امام زمان(عج) به همه ملت ها هدیه بفرما. خدایا رفتگان ما را ببخش و بیامرز. شهدای ما و امام شهدا را با پیامبر و آل او محشور بگردان. خدایا جامعه ورزشی ما را همواره سالم، سربلند و در اوج قهرمانی و پهلوانی قرار بده. خدایا این جوانان عزیزی که امروز آمدند که برای امیرالمومنین(ع) عزاداری کنند، مورد لطف امیرالمومنین(ع) و مورد لطف فرزند امیرالمومنین(ع)، امام زمان(عج) قرار بده. سلام بنده را به خانواده هایتان، دوستانتان و همگروه های ورزشی تان ابلاغ بفرمایید و بگویید احمدی نژاد کوچک و خادم شماست.

 

نظرات

اخبار مرتبط

اپلیکیشن دولت بهار دسترسی ساده تر و اطلاع از اخبار مهم
نصب